Toon posts:

Welke Moederbord voor een i7 8700K om te kunnen overlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is:
Is er misschien een goedkope moederbord om mijn processor te kunnen overlocken naar een 5Ghz?
Het is een i7-8700K LGA1151. Het moet een ATX zijn
Het liefst rond de 20-100 euro

Dit is mijn koeler:
https://s.click.aliexpress.com/e/Z1hxfhI
Ik heb de koeler met 2 fans

Alle reacties

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:12
Rond de 120-130 zijn wel een paar opties, onder de 100 euro zit simpelweg niks wat een vcore aan kan die nodig is voor 5GHz.

Nog andere wensen / features om rekening mee te houden?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:54
Welke voeding gebruik je? Welk ram? Je bent niet alleen afhankelijk van de cpu of het moederbord.

Goedkoop en stabiel 5GHZ halen is niet echt een veel voorkomende combinatie. En ik heb mijn twijfels ook bij die Chinese waterkoeling.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:13

Umbrah

The Incredible MapMan

Je zult een Z370 of Z390 mobo moeten hebben. Die beginnen vanaf ongeveer €100 en dan heb je niet iets met de VRM's waarvan je kan stellen: dat haalt 5GHz. Bovendien is dat sowieso niet te garanderen. Hier een pricewatch zoekactie:

categorie: Moederborden

Die koeler is trouwens ook bar weinig info over te vinden, ik durf niet te zeggen of het daar uberhaupt mee kan; doorgaans geld dat een air cooler voor dat geld beter is dan een AIO...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lees de sluitpost van je vorige topic nog eens: welke goedkope moederbord voor i7 8700 om te overlocken?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.