Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-06 22:09
Hoi,

Weet iemand een goede tablet met hdmi input ?
Ik ben op zoek naar een tablet die hdmi input heeft.
Native HDMI in. Geen apparaten ertussen, aangezien dit zeer grote vertragingen opleveren.
Het doel : Nintendo switch via hdmi ipv naar tv naar een tablet sturen.
Ik weet portable gaming display kan daar ook voor gebruikt worden, maar ik wil het liefst een tablet voor tweaking redenen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:04

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Naar mijn weten is het aanbod erg klein. Enige model waarvan ik weet, dat er HDMI input op zit is de 'Flysight Visoon HD900'. Meer info is volop te vinden op het internet.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoek je niet gewoon een klein touchscreen met HDMI?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Wat wil je er mee bereiken? De switch heeft toch al een scherm? Waarom kun je die niet gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

move -> ATT

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@JohnGr voor aan aankoopadvies topic is je openingspost wel heel erg aan de karige kant. Zo is het belangrijk om duidelijk te zijn in je wensen en eisen. Bijvoorbeeld, schermformaat, budget, resolutie, OS, etc.

Daarnaast is het ook verplicht om zelf ook het e.e.a. bij elkaar te zoeken en zelf met opties te komen. Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Wil je dus even je openingspost aanvullen?
Pagina: 1