Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• yhsper
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 28-01 21:43
Hoi dus ik zou graag een SSD aan Schaffen en had de Crucial MX500 serie gezien ziet er een goeie uit voor zijn prijs. Maar wat is er nu beter m.2 of een gewone 2,5"? qwa snelheid is het wel het zelfde als ik zo zie. en ik heb een m.2 slot op me moederbord zitten! Het enige dat ik vooral mee van plan ben is om Games op te zetten!

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Nu online
Welk moederbord?

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:18

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, er is nog een hoop leeswerk te doen als ik je topicstart zo zie. Je vragen zijn gemakkelijk zelf op te zoeken...

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True