Ik heb een probleempje met mijn nieuwe Huawei p20 lite. Elke keer als ik via whatsapp foto's binnen krijg of op snapchat foto's opsla staan ze in de galerij niet in het overzicht maar ze worden meteen opgeslagen in albums. Maar ik wil de foto's ook gewoon meteen zien als ik de galerij open en niet dat ik eerst naar het album moet gaan waar ze instaan. Wie kan mij helpen?
Vraag
Alle reacties
@Verwijderd
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen /eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.
Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt?
Dat gezegd hebbende. In wat voor albums komen de foto's te staan? Zijn dat niet gewoon losse mappen van WhatsApp en Snapchat?
Zoja. Lijkt het erop dat de standaard galerij geen optie heeft voor alle foto's weergeven en moet je gewoon een andere galerij installeren, bijvoorbeeld Piktures.
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen /eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.
Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt?
Dat gezegd hebbende. In wat voor albums komen de foto's te staan? Zijn dat niet gewoon losse mappen van WhatsApp en Snapchat?
Zoja. Lijkt het erop dat de standaard galerij geen optie heeft voor alle foto's weergeven en moet je gewoon een andere galerij installeren, bijvoorbeeld Piktures.