Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1174424

Topicstarter
Mijn vraag
...Zijn er meer mensen die opeens een barst in het glas van de camera hebben zonder dat de telefoon gevallen is ?
Ik heb de telefoon net een week en opeens zit er een barst in het glas van de lens

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn er een paar die het melden (https://discussions.apple.com/thread/8562606 en bijvoorbeeld https://www.reddit.com/r/...icable_camera_lens_crack/), maar overall lijkt het een heeeeel klein aantal mensen en een van de foto’s in die thread lijkt duidelijk impactschade. (Je ziet een druk punt, dat kan vrijwel onmogelijk uit zichzelf ontstaan. Misschien onbewust, maar wel degelijk 99% zeker zelf gemold :P)

Als je hem een week hebt zou je hem misschien, tenzij in de winkel gekocht (niet online), als DOA kunnen omruilen of retourneren onder de 14 dagen zichttermijn. Dat hij dus kapot/met gebrek geleverd is. Je zal misschien wel wat tegenstand krijgen bij de notie dat het na een week gebruik is ontstaan. Ik heb echter wel eens meegemaakt dat eentje kapot in de doos zat (barst achterkant iPhone 8): dat was redelijk makkelijk (enkel moeilijk omdat MM Online en MM fysiek de rekening op elkaar wilde afschuiven), gewoon kapot geleverd, dus omgeruild en klaar. Let op dat het mogelijk fraude is als het wél door eigen schuld is terwijl jij claimt van niet, en men kan kiezen te onderzoeken of dat zo is - ondanks dat dit voor de leverancier binnen zichttermijn lastig kan zijn.

Heb je hem fysiek in de winkel gekocht dan wordt ‘t een ander verhaal en mogelijk een stukje lastiger. Waar komt ie vandaan?

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 27-01-2019 19:29 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind dit altijd typische berichtjes “nee ik deed niets en nu is hij gebarsten”.

Heb je er een foto van? Want zonder kunnen wij natuurlijk ook geen oordeel klaar hebben.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1174424

Topicstarter
Gekocht in combinatie met abonnement bij
Mobiel.nl
Telefoon zit in een book case niet laten vallen.!
Vandaag op het strand wat foto’s gemaakt en opeens zag ik de barst in het glas vannde dubbele camera.
Misschien staat het glas door een fout teveel onder spanning en heeft de kou er voor gezorgd dat het glas barst ?
Ik had de berichten op het Apple forum ook gezien dus ben niet de enige.
Ik geloof die mensen wel want waarom zou je er op een forum over liegen.
Ik ben benieuwd of er meer mensen in Nederland zijn die het ook hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
1174424 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:49:
Ik geloof die mensen wel want waarom zou je er op een forum over liegen.
Hehe nou waarom zouden ze dat nou doen :+

Niet om hun gelijk te halen terwijl ze dat misschien niet hebben 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1174424

Topicstarter
* knip *

Dit gaat echt ver voorbij wat acceptabel is.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 27-01-2019 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vragen zijn beantwoord geloof ik, dan is de volgende stap contact zoeken met Mobiel.nl. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 22:22
Net mijn XSmax laten vallen van tafel maar nee, geen last van. Maar mij interesseert het dan ook geen reet dat jouw glas kapot is :). Als je op normale toon een bericht had geschreven had je misschien ook nog wat sympathie en tips of oplossingen voor je zaak gekregen hier. Succes!

[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 27-01-2019 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 20:15
Den71, dit is niet de manier hoe we op Tweakers met elkaar om willen gaan. Lt alsjeblieft op je taalgebruik en reageer niet zo snel aangevallen (desnoods maak je een topic report aan). Het topic gaat voor nu iig op slot en ik hoop dat je wat afkoelt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.