Hallo, ik wil graag een pc bouwen, maar heb er zelf niet zoveel verstand van dus zou ik graag wat tips krijgen. De reden dat ik een pc wil gaan bouwen is omdat ik wil overgaan naar pc gamen i.p.v. console gamen, en omdat bouwen vaak net iets goedkoper is en ik gelezen heb dat je je pc dan makkelijker kan upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil spellen zoals forza, gta, fortnite en pubg op redelijke kwaliteit spelen, ook wel een beetje video’s bewerken, en ik wil de pc gebruiken voor mijn schoolverslagen etc, ik ben iets meer dan een gemiddelde pc gebruiker denk ik, ik zal hem sowieso wel gauw elke dag een paar uren gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord heb ik al, heb verder niks, alleen misschien een gtx 1060
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit hoop ik zo veel mogelijk van jullie te horen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ben benieuwd naar alle ideeën
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee of dat nodig is voor mij
[b]Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een snelle pc, liefst wel zo goedkoop mogelijk maar maximaal ongeveer +/- 700 euro, dus ik hoop dat ik hiervoor wat ideeën en tips kan krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil spellen zoals forza, gta, fortnite en pubg op redelijke kwaliteit spelen, ook wel een beetje video’s bewerken, en ik wil de pc gebruiken voor mijn schoolverslagen etc, ik ben iets meer dan een gemiddelde pc gebruiker denk ik, ik zal hem sowieso wel gauw elke dag een paar uren gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord heb ik al, heb verder niks, alleen misschien een gtx 1060
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit hoop ik zo veel mogelijk van jullie te horen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ben benieuwd naar alle ideeën
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee of dat nodig is voor mij
[b]Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een snelle pc, liefst wel zo goedkoop mogelijk maar maximaal ongeveer +/- 700 euro, dus ik hoop dat ik hiervoor wat ideeën en tips kan krijgen.