"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Vraag
Alle reacties
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Excuus, ik dacht dat dit niet relevant zou zijn. Ik ben docent op een hogeschool en wil dit gebruiken voor 1op1 afspraken met studenten.Room42 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:18:
Ik denk dat je zoekt naar een reserveringsmodule/formulier. Maar je geeft totaal niet aan waar of hoe je het wilt gebruiken, dus je zult zelf moeten Googlen. Wellicht in combinatie met Google Forms.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Nou, ik bedoel vooral; hoe wil je die module (website) aanbieden? Wil je een linkje sturen en moet het een volledige website bieden, of moet het embed worden op een bestaande website? Wil je het lokaal draaien of als een publieke webservice?its_Muppet schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:20:
[...]
Excuus, ik dacht dat dit niet relevant zou zijn. Ik ben docent op een hogeschool en wil dit gebruiken voor 1op1 afspraken met studenten.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Link in mail en uitkomst alleen voor mij beschikbaar. Maar ik heb het al gevonden, de term reservingsmodule gaf aanwijzingen, zie vorige post.Room42 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:24:
[...]
Nou, ik bedoel vooral; hoe wil je die module (website) aanbieden? Wil je een linkje sturen en moet het een volledige website bieden, of moet het embed worden op een bestaande website? Wil je het lokaal draaien of als een publieke webservice?
Euh, heeft de ICT hier geen oplossing voor? Sharepoint? GSuite? Planboard? Papiertje bij de balie? Weet ik veel wat er op scholen gebruikt wordt?its_Muppet schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:20:
[...]
docent op een hogeschool en wil dit gebruiken voor 1op1 afspraken met studenten.
Decentraal (buiten school) zaken inrichten is ook zelf verantwoordelijk zijn voor AVG-wetgeving!
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 27-01-2019 14:32 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
https://calendly.com/
Zit overigens ook in Office365 (https://products.office.c...cheduling-and-booking-app)
[ Voor 43% gewijzigd door Fuwor op 27-01-2019 15:00 ]