Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Tobias55
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 07-06 16:08
Hallo Allemaal,

Ik sta op het punt een note 9 of S9+ aan te schaffen icm een abonnement (verlenging), mede door de cashback actie van 100 euro retour. Nu vraag ik me af of het een strategische zet is van Samsung om die cashback actie vlak voor de release van de S10 plaats te laten vinden.

Waar doe ik goed aan, nu de note 9 of S9+ aanschaffen met cashback? of wachten tot de S10 uit is, en mogelijk van lagere abonnementskosten genieten met de 9 serie omdat die dan "oud" is? Zou het veel uitmaken?

Aan het einde van de rit maakt het qua kosten niet erg veel uit denk ik maar wellicht kan iemand me wat info geven en me van het twijfelen af helpen.. 8)7

Grtz,

Tobias.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Tobias55 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:03:
Hallo Allemaal,

Ik sta op het punt een note 9 of S9+ aan te schaffen icm een abonnement (verlenging), mede door de cashback actie van 100 euro retour. Nu vraag ik me af of het een strategische zet is van Samsung om die cashback actie vlak voor de release van de S10 plaats te laten vinden.

Waar doe ik goed aan, nu de note 9 of S9+ aanschaffen met cashback? of wachten tot de S10 uit is, en mogelijk van lagere abonnementskosten genieten met de 9 serie omdat die dan "oud" is? Zou het veel uitmaken?

Aan het einde van de rit maakt het qua kosten niet erg veel uit denk ik maar wellicht kan iemand me wat info geven en me van het twijfelen af helpen.. 8)7

Grtz,

Tobias.
:)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:02

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Tobias55 welkom op Tweakers.

Dit is een keus waar we je niet echt bij kunnen helpen. Er zullen mensen zijn die zeggen nu kopen en andere zullen zeggen dat je het moet laten zitten.

Daarnaast is dit niet het idee van aankoopadvies, zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True