Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Nelisj
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16-04 20:11
Ik heb hier een Lumia 640, deze is gevallen het scherm is niet meer te lezen. Touch doet het nog wel je kan zien als je veeg dat het scherm wel iets anders laat zijn maar alles behalve leesbaar (op een paar kleine stukjes).

Telefoon heeft gelukkig geen code om te ontgrendelen en zo doende al wel alle fotos via de Laptop er af kunnen halen. Probleem is nu alleen nog dat we ook graag de contacten terug willen krijgen. Telefoon heeft wel een Microsoft ID alleen daar zijn op een of ander manier niet te contacten naar toe geschreven/opgeslagen. Gegevens van het MS ID zijn er wel en online zijn er al geen contacten te zien. Daarnaast is het instellen van regelmatig een back-up maken ook niet gebeurt. Ik heb namelijk een ander Windows phone gepakt deze een fabriek-reset gegeven en opnieuw ingesteld met het MS ID. Helaas geen vraag of ik een back up terug wil zetten.

Ik heb ook geprobeerd met het programma van https://mobiletrans.wondershare.com/. Maar deze kan geen contacten vinden jammer genoeg.

Met Google kwam ik ook nog uit bij het programma van MS om je telefoon over te nemen.
https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=42536

Telefoon kan hij wel vinden en ook is het mij gelukt om op het toestel toegang te geven voor de app. Als ik op mijn tablet over het de scherm van de app veeg zie ik wel dat de telefoon reageert helaas krijg ik geen beeld via deze app.

Dus hoe krijg ik de app zo werkend dat ik ook beeld krijg want dan ben ik gered. Of is er nog een ander optie om de contacten te redden.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:30

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Nelisj staan de contacten niet simpelweg gewoon op de simkaart?

• Nelisj
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16-04 20:11
Dat is een goeie maar vergeten te melden.

Nee helaas staan ze daar ook niet op.
Ik heb ook een keer met goed gelukt de lijst met contact personen weten aan te tikken en door de kleine stukjes die nog wel te lezen zijn gezien dat er nog wel contacten op de telefoon staan terwijl de simkaart er niet meer in zit.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True