Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 14:49
Ik zoek een?
Momenteel gebruik ik een pricewatch: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit die het scherm levert m.b.t. kleuren, dunne bezels en resolutie. De enige issue waar ik momenteel tegenop loop is dat ik vooral vrij simpele games speel zoals LoL, Rocket League en WoW. Daarom ben ik op zoek naar eenzelfde monitor, maar dan met 144Hz. Ik wil niet afstappen van IPS, gezien het verschil van 3ms tussen TN en IPS voor mij geen meerwaarde is t.o.v. de betere kleuren van IPS.
Probleem waar ik vooral mee zit is het beperkte aanbod voor dit soort monitors en mijn beperkte kennis van monitors m.b.t. calibratie, eventueel de optie VA i.p.v. IPS en defecten zoals veel backlight bleeding.

Wat is je budget?
Niet heel specifiek, maar gezien de meeste monitors met deze spec rond de €500 uitkomen is dat wel een schatting.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-4790K Boxed€ 430,01€ 430,01
1MSI Z97 XPOWER AC€ 0,-€ 0,-
1MSI R9 FURY X 4GB€ 0,-€ 0,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 39,25€ 39,25
1Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black€ 132,81€ 132,81
1Noctua NH-D15€ 84,91€ 84,91
2Noctua NF-A14 PWM, 140mm€ 20,80€ 41,60
2Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 0,-€ 0,-
1Corsair HX850 V2€ 121,-€ 121,-
1Crucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
1Samsung 850 EVO 500GB€ 135,73€ 135,73
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 985,31

Ik ben ook rustig aan op zoek naar een RX Vega 64, alhoewel de Fury X voor de games die ik speel prima mee kan.

Nu zie ik dat Acer met een aantal nieuwe monitors is gekomen:
pricewatch: Acer Nitro VG270UP Zwart
pricewatch: Acer Nitro XV272UP Zwart
Er is echter dusdanig weinig over bekend dat ik enigszins terughoudend ben om deze te kopen. Ik twijfel ook nog enigszins tussen VA en IPS, gezien dat meer opties geeft en eventueel ook de mogelijkheid tot een curved scherm. Echter vind ik kleurconformiteit erg belangrijk en hoe ik van zeer diepe zwartkleuren, iets wat mijn huidige monitor heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door untflanked op 27-01-2019 13:51 ]

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckei
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-10 19:14
https://tweakers.net/pric.../acer-xf270hua-zwart.html als je die nog ergens kan vinden? Heb hem zelf en bevalt erg goed, FS van 40-144 Hz 1440p IPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Luckei schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:27:
https://tweakers.net/pric.../acer-xf270hua-zwart.html als je die nog ergens kan vinden? Heb hem zelf en bevalt erg goed, FS van 40-144 Hz 1440p IPS.
Had ik inderdaad ook gezien, goede reviews. Echter EOL, ik hoop dat de nieuwe Acer schermen van dezelfde kwaliteit zijn. Deze is nergens meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
untflanked schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:28:
[...]

Had ik inderdaad ook gezien, goede reviews. Echter EOL, ik hoop dat de nieuwe Acer schermen van dezelfde kwaliteit zijn. Deze is nergens meer te krijgen.
De Gigabyte Aorus AD27QD gebruikt hetzelfde panel (Innolux) als die nieuwe Acer schermen.
Zelf ben ik ook op zoek en twijfel ook tussen deze schermen, of toch de Samsung CHG70 in 27" of 32".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Wekko306 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:43:
[...]

De Gigabyte Aorus AD27QD gebruikt hetzelfde panel (Innolux) als die nieuwe Acer schermen.
Zelf ben ik ook op zoek en twijfel ook tussen deze schermen, of toch de Samsung CHG70 in 27" of 32".
Exact dezelfde twijfel die ik ook had. Heb echter gelezen dat de eerste indruk van de Innolux panelen niet zo goed zijn: https://www.reddit.com/r/...s_becoming_available_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
untflanked schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:47:
[...]

Exact dezelfde twijfel die ik ook had. Heb echter gelezen dat de eerste indruk van de Innolux panelen niet zo goed zijn: https://www.reddit.com/r/...s_becoming_available_and/
Die eerste negatieve berichten heb ik ook gelezen ja, onder andere daardoor neig ik toch ook wat meer naar de Samsung schermen. Maar tegelijkertijd hoor je daar ook wel negatieve dingen over, zoals eigenlijk met elk panel(type) wel. Maakt de keuze helaas niet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Wekko306 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:53:
[...]

Die eerste negatieve berichten heb ik ook gelezen ja, onder andere daardoor neig ik toch ook wat meer naar de Samsung schermen. Maar tegelijkertijd hoor je daar ook wel negatieve dingen over, zoals eigenlijk met elk panel(type) wel. Maakt de keuze helaas niet makkelijker.
Dat idee krijg ik vooral. Geen enkel paneel lijkt helemaal in orde en ik zal ergens een concessie moeten doen. Het oudere Acer scherm staat nog wel te koop op amazon.de, 1 jaar garantie. Misschien doe ik dat wel als de reviews van de nieuwe schermen tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
Moet je per se Freesync hebben? Zo niet, dan zou ik voor deze gaan: pricewatch: Samsung LC27JG50QQU Zilver

Ontzettend goedkoop nu (tov de rest), heb hem net 2 dagen en ben heel tevreden. Kleuren zijn erg mooi en zwart is goed donker. Had voorheen een 1080p 144hz TN scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Ik wil 100% Freesync ja. Ik bouw regelmatig een PC en test dan een nvidia kaart erop en zonder Freesync. Dat is echt een stap terug, kan ik niet meer aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
Haha snap ik. Ik zelf heb het nooit geprobeerd dus ik mis iig niks. Ook is het zo dat je het niet zou merken als je constant hoge framerates haalt als ik het goed heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slupor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:36
Met deze specs is de keuze momenteel inderdaad behoorlijk beperkt, zeker nu de https://tweakers.net/pric.../acer-xf270hua-zwart.html EOL is. De nieuwe monitoren van Acer en Gigabyte zien er op papier goed uit, maar persoonlijk zou ik ook afwachten tot er wat meer (gebruikers) reviews over deze modellen bekend zijn.

Ik was zelf een maand of 2 geleden ''op de markt'' voor een scherm met vergelijkbare specificaties. Ik had zelfs met Black Friday de Acer XF270HUA besteld, echter helaas nooit ontvangen omdat hij was zoekgeraakt bij de post 8)7 Navraag bij de webwinkel waar ik hem had gekocht en ook bij Acer leerde dat dit model inderdaad EOL is en definitief niet meer leverbaar.

Uiteindelijk heb ik de de https://tweakers.net/pric...14/asus-mg279q-zwart.html tweedehands via Tweakers op de kop kunnen tikken. Over dit model lees ik veel gemixte reviews; als je geluk hebt met je paneel heb je een fantastische monitor in handen. Ik heb gelukkig een zeer uniform exemplaar met nagenoeg geen BLB en ben er superblij mee.

De Asus MG279Q is wel één van de weinige schermen met deze specificaties die momenteel nog goed leverbaar is. Je zou op de gok kunnen bestellen en als hij niet bevalt retourneren en een andere bestellen, tot je er 1 ontvangt die je goed bevalt. Blijft echter een gok, sommige reviewers geven aan wel 3 of 4 matige exemplaren ontvangen te hebben. Kijken voor een goed tweedehands exemplaar lijkt me ook de moeite, aangezien dit model al bijna 4 jaar op de markt is.
De standaard Freesync range loopt trouwens maar van 35-90 hz, maar is met een tweak op 60-144 te zetten :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
@Slupor
Bedankt voor je uitgebreide bericht! Het nadeel van die Asus vind ik dat de bezels vrij dik zijn en inderdaad het puntje van de Freesync. Het heeft voor mij geen extreme haast, zeker gezien er nu 2 nieuwe modellen uitkomen. Hopelijk zijn die een stukje beter en vooral veel meer uniform tussen de panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slupor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:36
@untflanked
De bezels van de Asus zijn inderdaad wat dikker dan bij die nieuwe modellen, maar persoonlijk vind ik het reuze meevallen.
In jouw geval zou ik dan inderdaad nog even afwachten hoe deze nieuwe panelen in de praktijk presteren. Zelf zou ik nu ook niet zo snel 500+ euro neerleggen voor een monitor die al bijna 4 jaar op de markt is, terwijl je voor hetzelfde geld binnen nu en enkele maanden een veel actueler model kan krijgen.

Succes met de zoektocht in ieder geval!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als het een beetje meezit komt er nog een Freesync versie van deze:
http://www.tftcentral.co....ano-ips-panel-and-g-sync/

Daar wacht ik iig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:40
Ik zelf heb net 3x een Acer Nitro VG240YU gehaald, en kan zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Minimale tot geen backlight bleed, kleuren zijn super, scherm zelf ziet er mooi en strak uit en super scherp beeld! Zeker een aanrader! Alhoewel ik natuurlijk niks kan zeggen over de 27 inch variant, maar je kan hem altijd online bestellen en als die niet bevalt gewoon terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Sokoo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:29:
Ik zelf heb net 3x een Acer Nitro VG240YU gehaald, en kan zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Minimale tot geen backlight bleed, kleuren zijn super, scherm zelf ziet er mooi en strak uit en super scherp beeld! Zeker een aanrader! Alhoewel ik natuurlijk niks kan zeggen over de 27 inch variant, maar je kan hem altijd online bestellen en als die niet bevalt gewoon terug sturen.
Ik zie dat je een 75Hz paneel hebt, dat heb ik zelf nu ook en die panelen hebben niet veel last van backlight bleed inderdaad. Vooral een issue bij hogere Hz. Ik wacht nog even de eerste reviews af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:40
untflanked schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:41:
[...]

Ik zie dat je een 75Hz paneel hebt, dat heb ik zelf nu ook en die panelen hebben niet veel last van backlight bleed inderdaad. Vooral een issue bij hogere Hz. Ik wacht nog even de eerste reviews af :)
Ah oké! Daar was ik niet van op de hoogte, dan zou ik inderdaad nog eventjes afwachten! Ja ik heb zelf ook op 144Hz gegamed en zie nauwelijks verschil tussen 75Hz of 144Hz vandaar dat ik gewoon voor de 75Hz gegaan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@untflanked pricewatch: Acer Nitro XV272UP Zwart lijkt mij ook interessant als FreeSync scherm. (zelf alleen ervaring met TN en IPS)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57
Ik heb zelf een AOC mg27 nog wat, fijn scherm en binnen je budget en voldoet aan je eisen. Daar kan je ook nog naar kijken.

Ik weet niet tot in hoeverre je jezelf een Tweaker vindt, maar je kan ook een vega 56 nemen en die overclocken, dan zit je vaak al op vega 64 prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
418O2 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:03:
Ik heb zelf een AOC mg27 nog wat, fijn scherm en binnen je budget en voldoet aan je eisen. Daar kan je ook nog naar kijken.

Ik weet niet tot in hoeverre je jezelf een Tweaker vindt, maar je kan ook een vega 56 nemen en die overclocken, dan zit je vaak al op vega 64 prestaties
Ik zie dat jouw scherm TN heeft en daar ben ik helaas geen fan van. Mijn idee was vooral om een Vega 64 nog te overclocken, gezien ik het gat tussen Fury X en Vega 56 te klein vindt om de prijs te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
untflanked schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Ik zie dat jouw scherm TN heeft en daar ben ik helaas geen fan van. Mijn idee was vooral om een Vega 64 nog te overclocken, gezien ik het gat tussen Fury X en Vega 56 te klein vindt om de prijs te rechtvaardigen.
Dat had ik eerst ook, maar na het lezen van reviews veranderde dat
https://nl.hardware.info/...w-nieuwe-speler-conclusie

Fury X is wel een heel oude kaart en volgens mij heeft de vega 64 weinig headroom, maar dat is offtopic verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
418O2 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:14:
[...]

Dat had ik eerst ook, maar na het lezen van reviews veranderde dat
https://nl.hardware.info/...w-nieuwe-speler-conclusie

Fury X is wel een heel oude kaart en volgens mij heeft de vega 64 weinig headroom, maar dat is offtopic verder :)
Ik zal het eens lezen! Eerste wat me opvalt is dat er wordt gepraat over een mindere zwartweergave, dat is voor mij wel heel belangrijk. Daarnaast is het maar €20 goedkoper dan een IPS paneel. Zal het eens goed doornemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
untflanked schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:19:
[...]

Ik zal het eens lezen! Eerste wat me opvalt is dat er wordt gepraat over een mindere zwartweergave, dat is voor mij wel heel belangrijk. Daarnaast is het maar €20 goedkoper dan een IPS paneel. Zal het eens goed doornemen!
Elk type paneel heeft wel weer wat. IPS op 144hz heeft ook zijn issues. Het blijft een tradeoff en je moet voor je eigen gebruik kiezen wat het best bij jou past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
418O2 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:21:
[...]

Elk type paneel heeft wel weer wat. IPS op 144hz heeft ook zijn issues. Het blijft een tradeoff en je moet voor je eigen gebruik kiezen wat het best bij jou past.
Exact, dat maakt de keuze ook wel lastig, maar persoonlijk vind ik de responstijd geen issue, waardoor IPS door de mooiere kleuren en diepte meer mijn voorkeur geniet. Alleen is het dan een gokje of ik een scherm krijg dat goed uniform is en niet veel BLB heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:27

Acradavos

Poetsfanaat

Sinds een paar dagen de AD27QD binnen, nadat ik een half jaar lang research heb gedaan voor een 27" 144Hz IPS scherm. Ik zal zondag kijken of ik een review kan schrijven.

Tot op heden zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Acradavos schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 01:00:
Sinds een paar dagen de AD27QD binnen, nadat ik een half jaar lang research heb gedaan voor een 27" 144Hz IPS scherm. Ik zal zondag kijken of ik een review kan schrijven.

Tot op heden zeer tevreden.
Thanks voor de info! Weet je of het hetzelfde paneel is als de Acer? Vind de Gigabyte namelijk wel hoog geprijsd, zal komen door de LEDs en die noise cancelling ginmick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

untflanked schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Thanks voor de info! Weet je of het hetzelfde paneel is als de Acer? Vind de Gigabyte namelijk wel hoog geprijsd, zal komen door de LEDs en die noise cancelling ginmick
Het is natuurlijk een introductieprijs, maar ik vind de beeldkwaliteit veel beter. De Gigabyte heeft een nieuw Innolux paneel, Acer maakt gebruik van AU optronics panelen.

Het paneel wat in het scherm van Gigabyte zit komt ook in het scherm Razer.

Linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Acradavos schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:55:
[...]

Het is natuurlijk een introductieprijs, maar ik vind de beeldkwaliteit veel beter. De Gigabyte heeft een nieuw Innolux paneel, Acer maakt gebruik van AU optronics panelen.

Het paneel wat in het scherm van Gigabyte zit komt ook in het scherm Razer.

Linkje.
De nieuwe Acer panelen komen ook met die Innolux, dan is het goed om te horen dat het bevalt! Zal natuurlijk zoals bij ieder 144hz/ips scherm wat verschil in quality control en bijbehorden Backlight Bleeding zitten. Had namelijk gelezen dat 1 persoon het Innolux paneel vond tegenvallen.
https://www.overclock.net...-vg0-18.html#post27801518
https://www.computerbase....itor-ab-27.1844416/page-2

Hoe zit het met jou met backlight bleeding? Merk je daarnaast verschil mbt 1ms vs 4ms? Ik vind dat namelijk een non issue, maar dat is omdat ik momenteel 4ms heb en het prima vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Bleeding is echt minimaal, waarbij ik altijd superkritisch ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Inmiddels mijn scherm teruggestuurd vanwege een dode pixel, inmiddels een nieuwe ontvangen via andere leverancier. Vol met bleed en glow, ook deze zal ik terugsturen. Het lijkt ook bij deze reeks om een loterij te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Acradavos schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:02:
Inmiddels mijn scherm teruggestuurd vanwege een dode pixel, inmiddels een nieuwe ontvangen via andere leverancier. Vol met bleed en glow, ook deze zal ik terugsturen. Het lijkt ook bij deze reeks om een loterij te gaan.
Bedankt voor de terugkoppeling! Dit is dus de grootste issue met dit soort schermen en maakt het dan ook alles behalve een snelle en soepele aankoop. Hopelijk is je volgende scherm beter. Jammer dat die nieuwe panelen niks beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:00

WCA

Ik heb zelf de Samsung CHG70 in 27 inch uitvoering. Echt een superschermpje.

VA paneel, dus super contrast, kleuren en prima responsetijd
Freesync
Praktisch geen backlight bleed
144Hz
1440p

Enige is dat ie curved is, maar dat is vrij subtiel, en hindert (mij) totaal niet. Geen voordeel, maar zeker ook geen nadeel.

Ik ben nog geen betere monitoren tegengekomen in deze prijsklasse moet ik zeggen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
GreNade schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:06:
Ik heb zelf de Samsung CHG70 in 27 inch uitvoering. Echt een superschermpje.

VA paneel, dus super contrast, kleuren en prima responsetijd
Freesync
Praktisch geen backlight bleed
144Hz
1440p

Enige is dat ie curved is, maar dat is vrij subtiel, en hindert (mij) totaal niet. Geen voordeel, maar zeker ook geen nadeel.

Ik ben nog geen betere monitoren tegengekomen in deze prijsklasse moet ik zeggen.
Als je de Samsung CHG70 overweegt zou ik ook kijken naar de MSI Optix MPG27CQ. Deze is op veel aspecten praktisch hetzelfde (MSI kocht voor dit model het paneel en aansturing van Samsung), op wat zaken zoals 10-bit en HDR na.

Echter, kost een CHG70 je al snel 100 euro meer dan de MPG27QC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:00

WCA

Jojo19 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:15:
[...]

Als je de Samsung CHG70 overweegt zou ik ook kijken naar de MSI Optix MPG27CQ. Deze is op veel aspecten praktisch hetzelfde (MSI kocht voor dit model het paneel en aansturing van Samsung), op wat zaken zoals 10-bit en HDR na.

Echter, kost een CHG70 je al snel 100 euro meer dan de MPG27QC.
Dan mis je ook Freesync 2, en HDR is in mijn ogen toch echt wel een toffe toevoeging.

't is dan geen HDR1000, maar het verschil tussen HDR uit/aan is nog steeds wel behoorlijk groot.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
GreNade schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:18:
[...]

Dan mis je ook Freesync 2, en HDR is in mijn ogen toch echt wel een toffe toevoeging.

't is dan geen HDR1000, maar het verschil tussen HDR uit/aan is nog steeds wel behoorlijk groot.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Zoals gewoonlijk komt het er dus in zo'n geval op aan of je het persoonlijk die 100 euro meer waard vindt.

Daarnaast moet wel gezegd worden dat wanneer je geen fan bent van led verlichting en een flashy monitor de MPG27QC meteen afvalt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
De MSI Optix MPG27CQ is een heel mooi scherm voor je denk ik (ik heb hem zelf ook :+). Het mooie is dat dit scherm ook geverifieerd probleemloos werkt met FreeSync op Nvidia kaarten.

pricewatch: MSI Optix MPG27CQ Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

untflanked schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:32:
[...]

Bedankt voor de terugkoppeling! Dit is dus de grootste issue met dit soort schermen en maakt het dan ook alles behalve een snelle en soepele aankoop. Hopelijk is je volgende scherm beter. Jammer dat die nieuwe panelen niks beter zijn.
Vorige week weer een AD27QD binnengekregen, echter weer een dode pixel en vol bleed en glow. Het lijkt er op dat dit niet de beste panelen zijn. Ik ben nog in overweging wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt de ledbar en led-lampen bij de MSI OPTIX MAG271CQP ook op PS4 met HDMI ?
Ik vind niet waar ik die kan instellen
Pagina: 1