aankoop nieuwe tv 50/55inch 400/700 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:53
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
aangezien mijn huidige tv het heeft begeven( hele oude tv van 10 jaar oud)
Ben ik op zoek naar een nieuwe van ongeveer 50 of 55 inch

Wat is je budget?
Mijn budget is tussen de 400 en 700 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga hem gebruiiken voor netflix 4k films, gamen en mijn ps4
Ook heb ik er een shield tv op aangesloten dus het smart gedeelte of de ziggo certificering op de tv boeit mij niks :P

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf veel geode ervaringen met LG maar philips (met ambilight) of een sony en samsung zijn ook oke

pricewatch: Samsung UE55NU7021 Zwart
pricewatch: LG 55UK6470PLC Zwart (krijgt op hardware info een goede recensie)

pricewatch: Philips 55PUS6703 Zilver

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ruudox op 27-01-2019 12:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De LG op hw.info is het 50'' model en is de enige in die serie met een VA-paneel de overige hebben allemaal IPS-panelen net als 95% van alle LG LCD TV's. Compleet andere tv dus dan die getest is. Als je kijkhoeken niet het belangrijkst vindt dan zijn de Samsung en Phillips met hun VA-panelen de betere keuze.

Momenteel kun je de Philips 55PUS7503 voor onder de €700 krijgen. Is simpelweg een hogere in de serie dan die jij gevonden hebt en is op alle vlakken gewoon een niveau beter. Nog beter en net boven je budget, althans voor de 55'' versie, heb je de Samsung NU8000-serie. Binnen jouw budget zijn dit m.i. de beste keuzes.