Misschien kennen jullie het wel. Bezit van 2 tvs een kleinere 32 inch in de woonkamer (overigens deze salora tv heeft helaas maar 1 HDMI aansluiting) en een 43 inch op de slaap kamer (die grotere heb ik zelf gekocht destijds, de 32 inch was meer een vervanger van me vorige 37 inch die kapot was gegaan. De kleinere was gekocht met gezamelijk geld..
Probleem is dat de grote op een lade kast in de slaapkamer staat.. Opzicht prima Youtube ect op te kijken
Voor kortere tijd met de xbox one erop spelen gaat perfect.. Overigens boven op de lade kast overladen met console spullen, vooral veel kabels. Normaal gesproken ga ik liever in de woonkamer zitten..
Alleen me vriendin claimt steeds de tv in de woonkamer op.. Ik kom daar amper toe om me consoles aan te zetten en alle rust erop te kunnen spelen / gebruiken.. Het staat vooral stof te vangen.. Erg jammer dus.
Ik zocht daarom een andere plek waar ik wel toe kon komen om op de consoles te kunnen spelen.. Alleen veel kamers heeft dit huis niet.. Dus daarbij heb ik verder weinig andere opties, dan de plek waar ik computer. Ik heb boven wel een plek gevonden waar het zou kunnen, alleen veel ruimte is er niet, want het dak loopt overal schuin.. En heb dus 1 plek waar ik een 32 inch op kan hangen.. Dus daarom wil ik deze plek gaan inrichten zodat ik op ze minst de consoles kan gebruiken.
Daarnaast zou ik ook de ziggo app voor steaming willen gebruiken.
Mijn eisen voor de tv zijn (een goedkopere prijs) (dat is ook de reden dat ik er een erbij wil kopen)
HDR is voor mij geen vereisten.
TV moet wel een erg mooi beeld hebben.
TV moet een snelle bediening hebben.
Design vind ik belangrijker
Aansluit eisen:
*Minimaal 3 HDMI *liefst 4 als dat zou kunnen*
* Component is een harde eis.
* Scart (en mogelijkheid van composite naar scart ofzo)
*LAN
Ik zoek een?
32 inch - 37 inch LCD tv (Liefst fullhd wegens de consoles die niet hogere resolutie ondersteunen
Wat is je budget?
Tussen de 250 - 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wil er vooral mijn consoles, PS4, Nintendo Switch, Gamecube, Dreamcast erop aan sluiten.
Wil daarom bij deze minimaal 3x HDMI erop hebben en component is een vereiste (liefst ook composite of composite via scart adapter.
Wat heb je zelf al gevonden?
Merk gaat uit naar LG of Sony (wetend dat het bij sony steeds lastiger word met die aansluitingen die steeds beperkter worden op de sony modellen. Een onbekender merk is te overwegen mits de specs goed zijn
*LG 32LJ610V Zwart
*LG 32LK6100PLB Zwart
* Misschien nog andere opties als die er zijn. Zoals:
Philips 32PFS6402 - Ambilight
Welke vragen heb je hier nog over?
Ben aan het denken om voor de bovenste te gaan, misschien nog andere opties..
Is het tweede model een low-cost televisie? (Want ik lees dat het geluid hiervan niet zo denderend is en dat de afwerking ook bepaald niet top is.
Lees ook dat er WebOS 3.5 erop draait (op de bovenste weet ik dat zoiezo) Krijgen deze tvs een update naar 4.0?
De directe hoofd vraag is welke optie kan ik het beste nemen.?
Probleem is dat de grote op een lade kast in de slaapkamer staat.. Opzicht prima Youtube ect op te kijken
Voor kortere tijd met de xbox one erop spelen gaat perfect.. Overigens boven op de lade kast overladen met console spullen, vooral veel kabels. Normaal gesproken ga ik liever in de woonkamer zitten..
Alleen me vriendin claimt steeds de tv in de woonkamer op.. Ik kom daar amper toe om me consoles aan te zetten en alle rust erop te kunnen spelen / gebruiken.. Het staat vooral stof te vangen.. Erg jammer dus.
Ik zocht daarom een andere plek waar ik wel toe kon komen om op de consoles te kunnen spelen.. Alleen veel kamers heeft dit huis niet.. Dus daarbij heb ik verder weinig andere opties, dan de plek waar ik computer. Ik heb boven wel een plek gevonden waar het zou kunnen, alleen veel ruimte is er niet, want het dak loopt overal schuin.. En heb dus 1 plek waar ik een 32 inch op kan hangen.. Dus daarom wil ik deze plek gaan inrichten zodat ik op ze minst de consoles kan gebruiken.
Daarnaast zou ik ook de ziggo app voor steaming willen gebruiken.
Mijn eisen voor de tv zijn (een goedkopere prijs) (dat is ook de reden dat ik er een erbij wil kopen)
HDR is voor mij geen vereisten.
TV moet wel een erg mooi beeld hebben.
TV moet een snelle bediening hebben.
Design vind ik belangrijker
Aansluit eisen:
*Minimaal 3 HDMI *liefst 4 als dat zou kunnen*
* Component is een harde eis.
* Scart (en mogelijkheid van composite naar scart ofzo)
*LAN
Ik zoek een?
32 inch - 37 inch LCD tv (Liefst fullhd wegens de consoles die niet hogere resolutie ondersteunen
Wat is je budget?
Tussen de 250 - 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wil er vooral mijn consoles, PS4, Nintendo Switch, Gamecube, Dreamcast erop aan sluiten.
Wil daarom bij deze minimaal 3x HDMI erop hebben en component is een vereiste (liefst ook composite of composite via scart adapter.
Wat heb je zelf al gevonden?
Merk gaat uit naar LG of Sony (wetend dat het bij sony steeds lastiger word met die aansluitingen die steeds beperkter worden op de sony modellen. Een onbekender merk is te overwegen mits de specs goed zijn
*LG 32LJ610V Zwart
*LG 32LK6100PLB Zwart
* Misschien nog andere opties als die er zijn. Zoals:
Philips 32PFS6402 - Ambilight
Welke vragen heb je hier nog over?
Ben aan het denken om voor de bovenste te gaan, misschien nog andere opties..
Is het tweede model een low-cost televisie? (Want ik lees dat het geluid hiervan niet zo denderend is en dat de afwerking ook bepaald niet top is.
Lees ook dat er WebOS 3.5 erop draait (op de bovenste weet ik dat zoiezo) Krijgen deze tvs een update naar 4.0?
De directe hoofd vraag is welke optie kan ik het beste nemen.?
[ Voor 3% gewijzigd door Robin4 op 27-01-2019 04:10 ]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.