testers voor een mmorpg

Pagina: 1
Acties:
  • 1.036 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 979881

Topicstarter
ik heb vroeger heel wat mmorpg text based gedaan (maffia/criminal)
toen ik wat kleiner was heb ik ook altijd gezegd dat ik ook zelf een mmorpg wol hebben en na heel wat jaren oefenen is het mij ook nog gelukt (een eigen mmorpg zelf code voor code geprogrameerd)
maar nu heb ik de site redelijk ver maar geen testers heeft iemand enig idee hoe ik aan testers kom???
  • ik heb/wil geen facebook
  • ik heb geen vrienden/kennissen die willen testen
  • zelf testen heb ik al gedan
ik wil met alle plezier de link in dit bericht zetten maar tweakers ziet het gelijk als spam
zoals iedereen kan lezen zijn er veel docenten en stylisten op dit forum maar ik zoek dus echte testers

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 979881 op 27-01-2019 06:27 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou dan even het bericht wijzigen en vertellen wat voor MMORPG het is. Beetje een introductie geven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet wat je met het spel wilt maar als je het wilt verkopen is het uiteindelijk wel handig om wat aan social media te gaan doen. Naast Facebook is er natuurlijk ook nog instagram/snapchat/twitter/reddit/imgur/tumbler/9gag/etc/etc.

Hem zomaar op zwaar gemodereerde fora posten (spammen) lijkt me een van de minst effectieve methodes ;) Misschien wel als je er een mooie OP (openingspost) omheen maakt met veel informatie en discussiewaarde, maar dit zou ik (zeker als belanghebbende) even met de lokale moderator bespreken. Zo'n kleine post als dit zal niet gewaardeerd worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 26-01-2019 23:46 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het is een maffia mmorpg zoiets als barafranca
het is niet de bedoeling om het te gaan verkopen

en het unieke aan deze site is moorden kan (nu nog niet)maar word wel heel moeilijk gemaakt ik had elk keer als is een rang kreeg schoot iemand mij dood die veel verder dan mij was en kon ik weer opnieuw beginnen

altijd wat te doen zelfs in de gevangenis

humor : b.v. een winkel heet sweet grannies weapen dealer

computermisdaad

een bot die reageert b.v. op verzoeken van gezamelijke misdaden maar ook op zakkenrollen

happy hour : kans op vele bonusen b.v. dubbel rad van fortijn prijzen en 25% meer ervaring

je eigen kogelfabriek(end game)

missies

mogelijkheid om te leren bij de mad professor

gijzelen en gijzel missies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorry, maar doe jij ook de teksten in het spel? :X No offence, maar met deze kwaliteit ga je mijn handen voor een topic niet op elkaar krijgen. Dit is totaal geen plezier om te lezen, zo.

[ Voor 60% gewijzigd door Room42 op 27-01-2019 00:22 . Reden: Het is bij nader inzien helemaal niet off-topic ;-) ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat klopt ik ga als ik zeker weet dat de site goed iemand alle teksten laten nakijken (en eventueel laten vertalen) maar goed ik hoop dat ik antwoorden krijg waar ik wat mee kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zet een link in je signature, dan kijken er vast een paar tweakers naar.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mag dat dan? bij deze gedaan

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 979881 op 27-01-2019 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28
Misschien handig om de site eerst af te maken (styling?)

Wanneer ik het aanmeld form submit zonder input krijg ik een witte page met deze tekst: alleen letters en cijvers toegestaan.

Ik denk niet dat je zo iemand zo ver krijgt om een user aan te maken, laat staan het spel te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat klopt de inlog en registratie word nog aangepast en word helemaal vernieuwt die paginas heb ik jaren geleden gemaakt en nog nooit wat aan gedaan toen wist ik nog niet eens wat css was

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 979881 op 27-01-2019 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tijd om een snelle server te nemen, je teksten te fixen (kom op man, je wil iets van de mensen hier) en je layout/looks aan te passen. Denk dat je dan meer kans hebt op mensen die tijd in jouw spelletje willen steken.

Oh ja, en waarom is het het meest briljante spel ooit? Als je dat uit kunt leggen heb je een beter verhaal.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Er staat dat email niet verplicht is, maar zodra ik probeer te registreren zonde mail, geeft de site aan dat email wel verplicht is. *afgehaakt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
de mail kan met een x en jongens denk er eens aan ik ben er nog mee bezig ik vraag of jullie bugs tegen komen ik heb nergens staan of jullie de teksten of lay-out willen beoordelen graag testers die willen testen voor bugs. stylisten en taal docenten heb ik niet gevraagd dat komt later en dan mogen jullie zeiken over de style en teksten niet eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

En waarom zouden we dan tijd stoppen in iets dat niet af is, er niet zo best uitziet en niet lekker wegleest? Jij wil iets van ons he ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 979881 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 06:00:
de mail kan met een x en jongens denk er eens aan ik ben er nog mee bezig ik vraag of jullie bugs tegen komen ik heb nergens staan of jullie de teksten of lay-out willen beoordelen graag testers die willen testen voor bugs. stylisten en taal docenten heb ik niet gevraagd dat komt later en dan mogen jullie zeiken over de style en teksten niet eerder
Probeer het eens met een nieuwe post. Ik benoem een bug en je krijgt feedback van anderen, die jij dan gaat betitelen als "gezeik". Als je feedback als gezeik ziet, vraag ik mij af wat je nu van mensen verlangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:19

Croga

The Unreasonable Man

Anoniem: 979881 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 06:00:
Dus je reactie op waardevolle feedback is "Jullie moeten niet zeiken".....

Nee, dat gaat hem zo niet worden. Als ik afgezeken wil worden door iemand die ik aan het helpen ben ga ik wel oude vrouwtjes helpen met de weg over steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Hulp krijgen en dat afdoen als 'gezeik' doen we niet op Tweakers. Reden genoeg om dit topic te sluiten.

Je hebt nu feedback van 'testers'. Ik zou zeggen: ga aan de slag met je site om te zorgen dat mensen willen en kunnen testen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.