Ik zoek een?
Een monitor voor films/series te kijken, en evt wat grafisch werk te doen, kleur acuraatheid is dus op prijs gesteld.
Wat is je budget?
Budget is ongeveer tussen de 100-150 ( mischien 175 ).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst iets wat een beetje bij mijn andere monitor past qua kleur/grote
Dus:
- 24"
- 1920x1080 resolutie
- Refresh rate, en response time maken niet uit
- Color accuracy boven meeste kenmerken. ( dus waarschijnlijk komt dat op een IPS paneel uit? )
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Monitor komt naast een Acer VG248QE te staan, die gebruik ik dus voornamelijk om te gamen, de tweede monitor zou ik dus graag voor andere doeleinden willen hebben zoals boven beschreven.
Ik zat zelf naar de AOC I2490VXQ/BT te kijken, maar ben benieuwd of er tweakers zijn met meer ervaring/aanbevelingen op dit gebied.
Een monitor voor films/series te kijken, en evt wat grafisch werk te doen, kleur acuraatheid is dus op prijs gesteld.
Wat is je budget?
Budget is ongeveer tussen de 100-150 ( mischien 175 ).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst iets wat een beetje bij mijn andere monitor past qua kleur/grote
Dus:
- 24"
- 1920x1080 resolutie
- Refresh rate, en response time maken niet uit
- Color accuracy boven meeste kenmerken. ( dus waarschijnlijk komt dat op een IPS paneel uit? )
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Monitor komt naast een Acer VG248QE te staan, die gebruik ik dus voornamelijk om te gamen, de tweede monitor zou ik dus graag voor andere doeleinden willen hebben zoals boven beschreven.
Ik zat zelf naar de AOC I2490VXQ/BT te kijken, maar ben benieuwd of er tweakers zijn met meer ervaring/aanbevelingen op dit gebied.
[ Voor 11% gewijzigd door Zinvol op 26-01-2019 23:21 ]