1.) Beveiligingspatches worden automatisch gedownload en geinstalleerd. Hier merk je verder helemaal niets van. Dit gaat overigens enkel voor MacOS, apps in de AppStore tellen niet mee, die moet je zelf updaten.
OS updates installeer ik niet automatisch, dus geen idee hoe die in z'n werk gaan als je het op automatisch zet. Zal ook wel redelijk seamless gaan, Apple kennende. Zie automatische iPhone updates. Ding installeert 's nachts uit zichzelf en reboot zonder gezeik. (Dat is wel anders op Windows Mobile kan ik je zeggen

)
2.) Bedoel je nu systeemupdates of appupdates?
Indien dat eerste, welke versie draai je nu?
3.) Dat is naar mijn weten weliswaar voldoende om al je data terug te zetten, maar een timemachine backup bevat geen kopie van het OS. Download dus eerst een kopie van High Sierra en TEST of je installatiemedium (eg: usb stick) herkend wordt door je Mac als je die probeert te starten. Dat voorkomt vervelende verrassingen op een later moment. Als Mojave dan niet bevalt of niet goed werkt kun je MacOS opnieuw installeren en je backup terugzetten. (Je zou kunnen proberen HS over Mojave heen te zetten, maar over het algemeen is dat een slecht plan.)
[
Voor 15% gewijzigd door
WhatsappHack op 27-01-2019 01:19
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)