Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
neh geintje. (mijn casemod is niet af en niet online)
COOL MAN!!!!!!
Tof word het toch nog bekend
echt beter!
zeg ff welk nummer, dan koop ik hem als ie uitkomt
wat staat er ign op die kaart in je pc, dat felle geel/groene ding ?
Powered by ProBNC
preciesOp maandag 23 juli 2001 18:38 schreef Cutebritney het volgende:
Op maandag 23 juli 2001 18:38 schreef Cutebritney het volgende:
Concrats man !
echt beter!
ff beterz lezen kheb het erbij gezetOp maandag 23 juli 2001 18:37 schreef ReseTTim het volgende:
ik had een mailtje gehad van iemand die bij het blad KIJK werkt. in het september nummer daarvan zouden ze het over casemodding houden. via Digifiel had ze mijn casemods gezien en wou graag foto's van mijn PÆR casemod en koffermod om in het blad te plaatsen.
leuk hé
nu is eigenlijk me 2e vraag wie is ook benaderd door het blad KIJK of ben ik de enigste?
ik snapte je ff niet maar ik snap het nu wel.Op maandag 23 juli 2001 18:39 schreef freebee666 het volgende:
Gaaf hoor, beroemde casemod dan
offtopic:
wat staat er ign op die kaart in je pc, dat felle geel/groene ding ?
IMAGE | IMAGE
dat is een playmobiel spookje dat oplicht wanneer je blacklight aanzet of gewoon licht uit doet.
[edit]
www altijd ervoor weghalen in de link bij geocities
Dat spook had ik vroeger ookOp maandag 23 juli 2001 18:44 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ik snapte je ff niet maar ik snap het nu wel.
IMAGE | IMAGE
dat is een playmobiel spookje dat oplicht wanneer je blacklight aanzet of gewoon licht uit doet.
[edit]
nou ja niet altijd
beide linken zijn hetzelfde plaatje.
(Ligt waarschijnlijk ergens in een doos op zolder) Ik heb nog wel 2 mechwarriors staan die ik gebouwd heb van lego toen ik 12 was ofzo
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
geocitys laat zich niet linkenOp maandag 23 juli 2001 18:44 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
IMAGE | IMAGE
[edit]
nou ja niet altijd
je moet ff de url zonder www ervoor openen, en er dan www voorzetten
dan werkt ie
Neeee, tis geen playmobiel maar legoOp maandag 23 juli 2001 18:44 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
IMAGE | IMAGE
[edit]
nou ja niet altijd
Dat spookje kan je om een legoventje schuiven, hoe durf he dat playmobiel te noemen
Nee hoor, 't is echt die van Playmobil, die van Lego ziet er anders uit (die had ik nl. ookOp maandag 23 juli 2001 19:07 schreef LopeZ het volgende:
[..]
Neeee, tis geen playmobiel maar lego
Dat spookje kan je om een legoventje schuiven, hoe durf he dat playmobiel te noemen
Ik heb trouwens ook nog een skelet van Lego...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ehm..omdat het Playmobil IS en geen Lego?Op maandag 23 juli 2001 19:07 schreef LopeZ het volgende:
[..]
Neeee, tis geen playmobiel maar lego
Niet?
[Specs]
Inderdaad...Op maandag 23 juli 2001 19:17 schreef Da Joker het volgende:
Ik ben het eens met Demoniac, die van lego zijn namelijk niet rond en deze is dat wel. Als je naar het formaat kijkt zul je zien dit hier 2 legoventjes in passen.
Maar laten we er maar over ophouden, anders wordt Phreak boos
jepz en ikke.Op maandag 23 juli 2001 19:20 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maar laten we er maar over ophouden, anders wordt Phreak boos![]()
ennuh tis een playmobiel spook. ik kan het weten want ik heb tot mijn vijftiende met lego gespeeld.
er is geen interview. ennuh digifiel.com en mijn site wordt vermeld. nick ook offcourseOp maandag 23 juli 2001 19:44 schreef jimius het volgende:
Vergeet t.net niet te vermelden tijdens het interview
Ow gelukkig... ik dacht dat ik de enige was die zo lang met Lego speelde...Op maandag 23 juli 2001 19:41 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
jepz en ikke.
ennuh tis een playmobiel spook. ik kan het weten want ik heb tot mijn vijftiende met lego gespeeld.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Ik doe het nog steeds.. niet echt spelen maar voor 3d modellen als rauwe voorbeeld.Op maandag 23 juli 2001 19:57 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Ow gelukkig... ik dacht dat ik de enige was die zo lang met Lego speelde...
Hoewel er gewoon mee kloten als je je verveelt ook wel lache kan zijn.
Ok, het is geen interview, hoe wou je het dan noemen?
Ik ging laats nog proberen een auto te bouwen met een koppeling (2 rubber wielen tegen elkaar die je uit elkaar kon trekken met een hendel) maar dat werd echt enorm grootOp maandag 23 juli 2001 20:05 schreef jimius het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds.. niet echt spelen maar voor 3d modellen als rauwe voorbeeld.
Soms wel leuk, soms ook niet, want dan denken ze dat je zo'n gasje bent die als ie een keer iets over een ond. heeft gezien of gelezen (in dat geval dus in de KIJK) dat ie het DAN PAS ook gaat doen.
(vaag verhaal, maar 'k kan 't niet echt onder woorden brengen)
Flap
uh, sorry op die foto;s staat ook niet jou hdd.Op maandag 23 juli 2001 20:08 schreef CV_SmileY het volgende:
Komt 'mijn' WD Harddisk dan ook in de 'KIJK'?? Dan ga ik hem zeker kopen
wil niet echt mee zitten hé! maareh hij doet het nog goed.
geen ID ze wouden alleen foto's van me casemods hebben.Op maandag 23 juli 2001 20:05 schreef jimius het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds.. niet echt spelen maar voor 3d modellen als rauwe voorbeeld.
Verwijderd
Wel T.net en GoT noemen he. Vraag of ze niet sponsor willen worden van een casemod club
En nog een tip om t.net in de Kijk te krijgen: edit de foto's van je mod zodat er in een hoekje van de foto een url te lezen is