Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rickwi
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-05 19:54
Best Tweakers,

Ik heb de LG29WK500 monitor op het oog, alleen zit ik met de aansluiting van de monitor deze heeft 2x HDMI ingangen, maar ik heb alleen en Displayport uitgang vrij op mijn videokaart, Kan ik hiervoor en kabel gebruiken?, of heb ik en actieve kabel nodig?

De reden dat ik dit vraag is dat de monitor en resolutie heeft van 2560x1080 75HZ,en ik nergens kan vinden of een displayport naar HDMI kabel hier mee kan werken.

• MrJayMan
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

MrJayMan

[subtitle is null]

je raakt dan wel transport van audio over hdmi kwijt. dat is geen probleem?

[signature is null]

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 07:21
Vanuit een GT 1030 heb ik een DP>HDMI kabel naar de TV met behoud van audio.

• rickwi
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-05 19:54
Dat het audio signaal kwijtraakt is geen probleem,

Heb deze kabel op het oog iemand ervaringen mee? de 5M variant
https://nl.aliexpress.com...-428e-9857-01607bf870be-0

De videokaart die ik ga gebruiken is en GTX770 4GB

rickwi wijzigde deze reactie 26-01-2019 20:24 (4%)

• MrJayMan
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

MrJayMan

[subtitle is null]

Uszka schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:59:
Vanuit een GT 1030 heb ik een DP>HDMI kabel naar de TV met behoud van audio.
ah OK , ik was in de war met een DP naar DVI adapter die ik ooit heb gebruikt.

[signature is null]

• Wiredworm
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 06-04 16:18
Even voor alle duidelijkheid. Je gaat echt geen audio kwijtgeraken hoor... dit is lariekoek. Wat je echter wel kwijt geraakt is fps... hdmi ondersteund enkel 60fps. Enkel een hdmi2.0+ kan meer aan. Geluid heb je zelfs met een hdmi naar dvi... . Laat je niet in de maling nemen
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True