Dit is het probleem: als ik mijn (andere) pc opstart met het toetsenbord (PS/2 aansluiting) ingeplugd begint ie meteen vanaf het begin (in het opstartscherm dus) te piepen alsof je een toets continue ingedrukt houd. Als ik de computer opstart zonder toetensenbord gebeurd dit niet, hij start dan gewoon op. Plug ik dan het toetsenbord in, terwijl de PC aanstaat, begint ie opnieuw met piepen.
Ander toetsenbord helpt niets, die doet hetzelfde... Het toetsenbord zit nu via een verloopplug in de PS/2 poort, maar ook een echt PS/2 toetsenbord doet hetzelfde....
Weet iemand waar het aan kan liggen? Kan de PS/2 poort kapot zijn? en zo ja, moet ik dan een heel nieuw moederbord kopen? Of bestaan er ook zoiets als een USB toetsenbord of zo?
Alvast bedankt.....
Ander toetsenbord helpt niets, die doet hetzelfde... Het toetsenbord zit nu via een verloopplug in de PS/2 poort, maar ook een echt PS/2 toetsenbord doet hetzelfde....
Weet iemand waar het aan kan liggen? Kan de PS/2 poort kapot zijn? en zo ja, moet ik dan een heel nieuw moederbord kopen? Of bestaan er ook zoiets als een USB toetsenbord of zo?
Alvast bedankt.....