Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oplichting jappiejaap? Aankoop Med8er

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• philiepberkein
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 26-01 17:52
Beste,

Ik kwam een bedrag overeen eind december.

zondag 23 december 2018 08:35
jappiejaap
Hellemaal prima hier mijn rekening nummer *snip*
Als je nog even de verzend gegevens kan versturen en excuses voor de late reactie ik was zaterdag bij familie daarnaast nog een fijne feestdagen gewenst!

Eind december stortte ik het bedrag , sindsdien heb ik geen nieuws meer na herhaaldelijk contact.
De verkoper is jappiejaap

Vriendelijke groeten,
Philiep Berkein

ReageerNieuwe discussie
Berichten in discussie ‘V&A reactie van philiepberkein: Mede8er MED600X3D/WP’

RobIII wijzigde deze reactie 26-01-2019 18:18 (4%)

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:19

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

We gaan hier geen persoonsgegevens posten. Voor de rest laat ik 't even aan de V&A admins

Flat earth is not theory, it is a diagnosis.

Over mij | Wat vervelend

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

Ik heb actie ondernomen, wordt vervolgt (hoop ik).

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True