Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik hoop dat ik dit topic juist plaats en zou iedere hulp erg waarderen. Ik gebruik sinds een aantal jaar een Sitecom wi-fi router (X3 N300). Hoewel hij voorheen ook eerder sites uit zichzelf blokkeerde, door me te verwijzen naar een blanco sitecom cloudsecurity pagina, kwam dit zo zelden voor dat ik er geen verdere aandacht aan schonk.

De afgelopen tijd wordt echter mijn internet gewoonweg platgegooid. De meeste sites zijn niet meer toegankelijk. Na een tijd te wachten tot een pagina laadt, komt het " This site can't be reached, the connection was reset" bericht binnen. Sommige sites doen het wel altijd, zoals youtube of google, en sommige sites die hij blokkeert zijn wel te bereiken als ik i.p.v. het adres in te voeren in de adresbalk, de naam invoer via google en er dan via een link op klik. Hetzelfde geldt voor mijn playstation die is aangesloten op dit netwerk, niets sluit meer aan op het netwerk en ik kan geen updates meer downloaden of gebruik maken van netflix o.i.d. Iedere keer dat ik mijn router aan en uitzet, zowel middels de knop als door de stekker eruit te halen, werken alle sites daarna weer voor ongeveer 3 minutes, waarna het weer blokkeert.

Na veel te hebben gezocht op internet kreeg ik tips als Dnsfllush in te voeren in het command center, maar dit zorgde er alleen voor dat mijn connectie uitviel en nauwelijks meer aanging. Ik ben totaal niet technisch onderlegd en begrijp dus ook niet precies waarom bepaalde oplossingen het wel of niet doen en wat mogelijkerwijs nog geprobeerd kan worden.

Mocht ik niet duidelijk zijn of informatie zijn vergeten hoor ik het graag, elke hulp wordt gewaardeerd.

Bij voorbaat dank

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-01-2019 16:52)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

En heb je de "Sitecom Cloud Security" al eens uitgezet?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

En heb je de "Sitecom Cloud Security" al eens uitgezet?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
+1 ^^
Sitecom cloudsecurity zuigt, uitzetten en gewoon lokale beveiliging gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn hemel..

Dat was hem.

Was nog even zoeken hoe ik ook alweer met mn IP adres moest inloggen en uberhaupt op m'n sitecom configuratiescherm kon komen, maar eenmaal daar was het inderdaad simpelweg uit te schakelen. Dom.

Hartelijk dank!