Goedemiddag!
Ik heb een vraag over foto's in je iCloud account.
Helaas is enkele maanden geleden mijn moeder overleden.
Op haar iPad staan een hoop foto's welke ik uiteraard niet kwijt wil.
Ik heb via iCloud een back-up gemaakt van haar iPad, inclusief alle foto's, maar betaal nu dus voor een upgrade naar 50GB opslag, voor een account welke verder niet gebruikt wordt.
Ik zou graag de foto's willen overzetten naar het iCloud account van mijn vader, zodat hij bij de foto's van mijn moeder kan.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
-Kan ik de 2 iCloud accounts op een manier samenvoegen en daarmee dus de foto's delen?
(De 2 accounts zitten niet meer in 1 gezin, omdat de creditcard is opgezegd)
- Als ik het iCloud account van mijn moeder weer toevoeg aan "Delen met gezin" bij mijn vader, worden dan alle foto's gedeeld? of moet ik alle foto's handmatig delen?
- heeft iemand ervaring met de iCloud app voor Windows? is het mogelijk om de foto's naar een PC te backup pen en dan over te zetten op een ander iCloud account.
Ik heb enkel beschikking tot een Windows PC, iPhone en iPad, helaas geen Mac.
Alle tips en hulp zijn welkom!
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag over foto's in je iCloud account.
Helaas is enkele maanden geleden mijn moeder overleden.
Op haar iPad staan een hoop foto's welke ik uiteraard niet kwijt wil.
Ik heb via iCloud een back-up gemaakt van haar iPad, inclusief alle foto's, maar betaal nu dus voor een upgrade naar 50GB opslag, voor een account welke verder niet gebruikt wordt.
Ik zou graag de foto's willen overzetten naar het iCloud account van mijn vader, zodat hij bij de foto's van mijn moeder kan.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
-Kan ik de 2 iCloud accounts op een manier samenvoegen en daarmee dus de foto's delen?
(De 2 accounts zitten niet meer in 1 gezin, omdat de creditcard is opgezegd)
- Als ik het iCloud account van mijn moeder weer toevoeg aan "Delen met gezin" bij mijn vader, worden dan alle foto's gedeeld? of moet ik alle foto's handmatig delen?
- heeft iemand ervaring met de iCloud app voor Windows? is het mogelijk om de foto's naar een PC te backup pen en dan over te zetten op een ander iCloud account.
Ik heb enkel beschikking tot een Windows PC, iPhone en iPad, helaas geen Mac.
Alle tips en hulp zijn welkom!
Alvast bedankt!