Problemen met MY Cloud Home

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r15nickm
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-06 16:34
Mijn vraag

Ik heb nu al een tijdje een NAS van WD. De My Cloud Home. Op een een of andere manier krijg ik als ik inlog met mijn account een tweede (in afwachting op goedkeuring) schijf te zien die niet van mij is. Ik kan deze schijf ook nergens verwijderen of de-activeren. Het probleem is een beetje dat als ik deze schijf probeer te verwijderen, heel mijn macbook vastloopt.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee, en anders enig idee hoe ik dit kan oplossen.

Ik gebruik dit zelf via mijn Macbook Pro 2018

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe bedoel je dat je Macbook "vastloopt"? :? Wat voor symptomen geeft dat? En wat voor verbindingen met de NAS heeft je Macbook op zo'n moment? Als je alle netwerkschijven naar de NAS verbreekt en je de NAS enkel via de webinterface beheert, zou dit geen impact op je Macbook mogen hebben.

Maar goed, geef even wat meer details :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r15nickm
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-06 16:34
Vastlopen in de zin van haperen. Hij blijft maar ‘laden’ en vervolgens moet ik mijn ‘finder’ folder opnieuw opstarten. Eenmaal finder opnieuw opgestart weer precies het zelfde. Het gaat dus om een (voor mij onbekende) externe schijf. Ik maak gewoon contact met de NAS via WiFi.