Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pc boot niet na het aansluiten van een kabel extansionkit

Pagina: 1
Acties:

• Holy-spermwhale
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-12-2023
Goeiemiddag, ik heb voor mijn pc een cabl extansion kit gekocht (Het gaat hierbij om de 24 pins de 8 pins cpu en de 8pins voor de gpu), maar nu wil mijn pc niet meer booten. Er gebeurd vrijwel niks, het moederbord krijgt wel stroom want de leds branden. Eerder hadden mijn leds van mijn pci slots een soort breathing effect, maar dat is nu weg ze branden gewoon. Ik heb alle kabels vervolgens weer losgekoppelt en de kabels dirrct uit de psu gebruikt, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen?!?

Asus h270m plus
I5-7500
Kingston hyperx fury 8gb
Msi Gtx-1060 gaming x
Hkc psu van 450 watt
Wd bleu 2 tb hdd

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:46
Mijn god, waarom gebruik je zo'n slechte voeding en dan ga je er ook nog eens geld tegenaan gooien voor extension. HKC is onwijze troep en moet je in geen enkele pc willen gebruiken. Vervang die eerst maar eens voor een fatsoenlijke voeding, bijvoorbeeld pricewatch: be quiet! Pure Power 11 400W

Welke extensions gaat het om? (link)

• Holy-spermwhale
Ik heb de pc eerst zonder gpu gekocht pre-build, omdat men ouders het niet goed vonden dat ik er zelf 1 ging bouwen.

Dit is de kit: pricewatch: Cablemod PRO ModMesh Cable Extension Kit Carbon

• Uszka
Die kit is dus duurder dan een nieuwe goede voeding met zwarte kabels. Kit retourneren onder WKOA en van dat geld haal je een nieuwe voeding is de beste oplossing.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
Uszka schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:42:
Die kit is dus duurder dan een nieuwe goede voeding met zwarte kabels. Kit retourneren onder WKOA en van dat geld haal je een nieuwe voeding is de beste oplossing.
Dit. En dan hopen dat er verder niks kapot is.

• Holy-spermwhale
Oke bedankt voor de hulp

• Holy-spermwhale
Ik heb er een nieuwe psu van corsair in gezet en alles functioneert weer. bedankt voor de hulp!

• Uszka
Beetje fatsoenlijk model of een cheapass VS?

• Holy-spermwhale
pricewatch: Corsair RM750x (2018) Zwart
Deze heb ik nu, ik heb een 750 watt genomen omdat ik binnen kort wil upgraden naar een betere cpu en gpu.
Pagina: 1