✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vraag
Alle reacties
Dit al gelezen ? https://www.lg.com/uk/sup...334-20150160196017-othersG_Dragon schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:58:
Goedenmiddag,
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun magic remote van LG na software update 05.80.15?
Er is niks verranderd kwa apparatuur om de tv heen, maar toch geeft de afstandsbediening sinds de update problemen met singaal en niet reageren.
Zelf heb ik hem al een aantal keren gereset door de back en home knop 10 seconden in te houden, daarna reageerd de afstandsbediening weer een tijdje goed tot we hem een tijdje niet gebruiken.
Heb de LG 49SJ810V
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja al meerdereFrankRicard schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:14:
Nieuwe batterijen in gedaan?
@Hackus
Ook geprobeerd
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2019 19:30 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb je dit nog opgelost gekregen?
Hier ook al even ruzie met die magic remote. Constant Bluetooth dat wegvalt zodat niets werkt. Resetten, stroom eraf, nieuwe batterijen... Niets helpt en dan soms ff geluk. Dan gaat het twee dagen goed en is het weer prijs. En als die remote het niet doet heb ik ook geen WiFi internetverbinding. Om moedeloos van te worden
Maar dat is een ander probleem.Lord Sheep schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:45:
[...]
Hier ook al even ruzie met die magic remote. Constant Bluetooth dat wegvalt zodat niets werkt. Resetten, stroom eraf, nieuwe batterijen... Niets helpt en dan soms ff geluk. Dan gaat het twee dagen goed en is het weer prijs. En als die remote het niet doet heb ik ook geen WiFi internetverbinding. Om moedeloos van te worden
Er is iets wat dus stoort op het 2.4GHZ spectrum (WiFi en Bluetooth)
Bij ons is er door LG een monteur gestuurd om de bluetooth module te vervangen, ze waren ervan overtuigt dat dit de oorzaak zou zijn. Terwijl ik hun al meerdere malen had verteld dat het de magic remote was, de monteur kwam na een rit van 2 uur tot dezelfde conclusieLord Sheep schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:45:
[...]
Dus een nieuwe magic remote gekregen
Ik heb precies dezelfde problemen nu.Lord Sheep schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:45:
[...]
Hoe is dit toentertijd opgelost?
Monteur laten komen die deels onder garantie, ik vermoed de bluetooth module, heeft vervangen. Zou om een bekend probleem gaan zei hij destijds.Sat_63 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:24:
[...]
Ik heb precies dezelfde problemen nu.
Uhm dan moet ik even gaan nadenken, wij hebben uiteindelijk een nieuwe afstandsbediening gehad lees ik in mijn vorige reacties. Terwijl er eerst gedacht werd aan de bluetooth module.Sat_63 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:24:
[...]
Ik heb precies dezelfde problemen nu.