Mijn iPhone XS touchscreen is heel even in het water in geweest (niet diep of lang).
Het scherm leidde even daarna een eigen leven door willekeurig apps en text in te voeren. Na een paar minuten deed het aanraakscherm helemaal niets meer. (je ziet het display maar iets aanraken,ho maar!)
Omdat ik op vakantie ben heb ik lang geen wifi backup kunnen maken. De telefoon gaat welaan en alle fysieke knopjes werken maar ik kom mijn telefoon dus niet meer in (je moet voor het unlocken je code invoeren).
Nu heb ik dinsdag een afspraak bij de Apple Store.
Ikzou graag een iTunes backup willen maken is dat mogelijk?
En wordt Whatsapp Webb geactiveerd voordat iemand het OS binen is?
...
iPhone XS 64GB
...
Soft of hard reset is onmogelijk, want touchscreen werkt niet...
Een bluetooth toetsenbord koppelen zal ook niet lukken denk ik want het koppelen moet in het menu gebeuren.
Het scherm leidde even daarna een eigen leven door willekeurig apps en text in te voeren. Na een paar minuten deed het aanraakscherm helemaal niets meer. (je ziet het display maar iets aanraken,ho maar!)
Omdat ik op vakantie ben heb ik lang geen wifi backup kunnen maken. De telefoon gaat welaan en alle fysieke knopjes werken maar ik kom mijn telefoon dus niet meer in (je moet voor het unlocken je code invoeren).
Nu heb ik dinsdag een afspraak bij de Apple Store.
Ikzou graag een iTunes backup willen maken is dat mogelijk?
En wordt Whatsapp Webb geactiveerd voordat iemand het OS binen is?
...
iPhone XS 64GB
...
Soft of hard reset is onmogelijk, want touchscreen werkt niet...

Een bluetooth toetsenbord koppelen zal ook niet lukken denk ik want het koppelen moet in het menu gebeuren.
[ Voor 7% gewijzigd door SalimRMAF op 26-01-2019 12:33 ]
Gulfstream G650