Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 slimme thermostaten icm vloerverwarming en radiatoren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• xavi2503
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-03-2024
Beste lezers,

Ik ben bezig met mijn nieuwbouw woning en wil graag gebruik maken van slimme thermostaten.

Omdat ik hierin erg nieuw in ben hoop ik dat jullie mij wat advies kunnen geven.

Op de begane grond heb ik vloerverwarming die word aangestuurd door een aan/uit thermostaat.

Op de 1e verdieping heb ik radiatoren die ik via een thermostaat op de 1e verdieping kan aansturen.

Mijn eerste idee was om te gaan voor de Toon maar blijkbaar kan ik deze niet beneden gebruiken omdat de thermostaat beneden aangesloten staat op een 2 weg klep en ik geen informatie over het verbruik of installatie krijg.

Er is mij geadviseerd om beneden gebruik te maken van de Honeywell Lyrics T6. Maar ik zou eigenlijk de 1e verdieping ook slim willen aansturen.

Het bedrijf wat alles heeft geïnstalleerd heeft wel aan dat op de 1e verdieping een opentherm zit van Honeywell maar weet eerlijk gezegd niet zo goed wat hij daarmee bedoeld :S.

Mijn vraag is uiteindelijk stel ik zou gaan voor de Honeywell T6 kan/moet ik dan een 2e plaatsen op de 1e verdieping en kan ik beide aansturen via wifi en alles uitlezen en zelflerend instellen ? Of is dit niet mogelijk.

Als jullie andere adviezen hebben hoor ik die graag aan.

Alvast bedankt