Ik wilde Mandrake 8 op mijn windows comp instaleren zonder windows kwijt te raken, maar dat is een beetje verkeerd gegaan. Bij het schijfpartioneringsgedeelte van de instalatie ging het fout. Ik had een linux partitie en swap partitie gekozen en de rest leeg gelaten met de gedachte dat hij windows in het lege gedeelte zou laten staan. Ik heb de instalatie afgemaakt en daarna voor de eerste keer in mijn leven lekker met linux geklooit, maar toen wilde ik weer terug naar windows en dat ging dus niet. Met fdisk gekeken en er staat maar 1 partitie op!!! en de rest van de schijf was gewoon leeg... Ik vond het al vreemd dat in dat partitioneringsprogramma geen windows partitie stond (je kon alleen een nieuwe maken) en nou is alles weg...
Kan ik windows nog terug krijgen of moet ik nou alles weer opnieuw gaan instaleren???
Ik ga nog verder met linux klooien en proberen internet aan de praat te krijgen (kan iemand me gelijk uitleggen hoe ik dat via de kabel aan de praat krijg
), maar ik wil toch windows op de een of andere manier terug... Weet iemand hoe?
Kan ik windows nog terug krijgen of moet ik nou alles weer opnieuw gaan instaleren???
Ik ga nog verder met linux klooien en proberen internet aan de praat te krijgen (kan iemand me gelijk uitleggen hoe ik dat via de kabel aan de praat krijg