Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simple games spelen in 1080p en schoolwerk. Denk aan Sea of thieves, Rust en PUBG bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al wat in het rond gekeken en ik zou graag willen eindigen tussen de 600 en 670 euro. Dit is alleen de computer zelf. Ik heb al een toetsenbord, muis en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en muis. Mijn scherm is 1080p in 60Hz en ondersteund FreeSync. Ik weet helaas niet welk merk het is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf te denken aan minimaal een quadcore voor mijn schoolwerk waarbij je veel multitaskt. Ik heb niet ongelovelijk veel games dus een 500gb SSD is meer dan voldoende. Qua videokaart zat ik te denken aan de RX 570 4Gb, aangezien mijn games die ik speel niet heel zwaar zijn. Om het af te maken 2x4GB (ik heb geen idee welke snelheid).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij persoonlijk niet erg uit. Zolang het maar niet al te snel kapot gaat
en het er redelijk normaal uitziet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Veel eisen heb ik eigenlijk niet. Rgb is leuk en natuurlijk geeft het meer fps, maar voor mij hoeft het niet perse. Geluid maakt mij niet zo veel uit, zolang het maar niet tot overlast is als ik me moet concentreren voor school bijvoorbeeld. Het moederbord moet wel wat upgrades kunnen meegaan. Bijvoorbeeld als ik meer ram wil of ledjes wil aansluiten.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet. Al vind ik het soms leuk om met instellingen te spelen
.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mij graag willen helpen en er samen uitkomen om het beste uit mijn budget te kunnen halen. Ik heb alvast hier wat samengesteld. Ik hoor graag van jullie!
Simple games spelen in 1080p en schoolwerk. Denk aan Sea of thieves, Rust en PUBG bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al wat in het rond gekeken en ik zou graag willen eindigen tussen de 600 en 670 euro. Dit is alleen de computer zelf. Ik heb al een toetsenbord, muis en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en muis. Mijn scherm is 1080p in 60Hz en ondersteund FreeSync. Ik weet helaas niet welk merk het is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf te denken aan minimaal een quadcore voor mijn schoolwerk waarbij je veel multitaskt. Ik heb niet ongelovelijk veel games dus een 500gb SSD is meer dan voldoende. Qua videokaart zat ik te denken aan de RX 570 4Gb, aangezien mijn games die ik speel niet heel zwaar zijn. Om het af te maken 2x4GB (ik heb geen idee welke snelheid).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij persoonlijk niet erg uit. Zolang het maar niet al te snel kapot gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Veel eisen heb ik eigenlijk niet. Rgb is leuk en natuurlijk geeft het meer fps, maar voor mij hoeft het niet perse. Geluid maakt mij niet zo veel uit, zolang het maar niet tot overlast is als ik me moet concentreren voor school bijvoorbeeld. Het moederbord moet wel wat upgrades kunnen meegaan. Bijvoorbeeld als ik meer ram wil of ledjes wil aansluiten.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet. Al vind ik het soms leuk om met instellingen te spelen
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mij graag willen helpen en er samen uitkomen om het beste uit mijn budget te kunnen halen. Ik heb alvast hier wat samengesteld. Ik hoor graag van jullie!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | ASRock B360M Pro4 | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G | € 165,- | € 165,- |
| 1 | BitFenix Nova TG Wit | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4D26BFSB | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Sharkoon WPC550 Bronze | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 82,21 | € 82,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 607,01 | |
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2019 19:33 . Reden: Formuleer fouten ]