Ik hoop dat ik mijn vraag op het juiste forum stel. Anders hoor ik graag waar dit dan wel thuis hoort. 
Mijn vraag
Ik heb nieuwe onderdelen voor een pc gekocht en in elkaar gezet. Alles lijkt goed te werken (tot dusver), maar ik heb problemen met de installatie van windows 7 (home).
Mijn muis en toetsenbord (met usb aansluiting) werken allebei tot het installatiescherm van Windows wordt opgestart, ook in de bios werken beide prima. Vanaf Windows valt de usb echter uit.
Ik ben ermee bekend dat usb vaak niet wordt herkend in Windows tot de drivers zijn geïnstalleerd.
Daarom heb ik altijd een keyboard met ps2 aansluiting achter de hand. Echter werkt deze helemaal niet (ook niet in de bios).
In de bios van ASRock kan ik nergens iets vinden om de usb of ps2 in te schakelen. Ik heb ook alle usb poorten geprobeerd.
Heeft iemand voor mij een idee om dit op te lossen?
Mijn pc
Mijn vraag
Ik heb nieuwe onderdelen voor een pc gekocht en in elkaar gezet. Alles lijkt goed te werken (tot dusver), maar ik heb problemen met de installatie van windows 7 (home).
Mijn muis en toetsenbord (met usb aansluiting) werken allebei tot het installatiescherm van Windows wordt opgestart, ook in de bios werken beide prima. Vanaf Windows valt de usb echter uit.
Ik ben ermee bekend dat usb vaak niet wordt herkend in Windows tot de drivers zijn geïnstalleerd.
Daarom heb ik altijd een keyboard met ps2 aansluiting achter de hand. Echter werkt deze helemaal niet (ook niet in de bios).
In de bios van ASRock kan ik nergens iets vinden om de usb of ps2 in te schakelen. Ik heb ook alle usb poorten geprobeerd.
Heeft iemand voor mij een idee om dit op te lossen?
Mijn pc
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 161,50 | € 161,50 |
1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 88,- | € 88,- |
1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 254,10 | € 254,10 |
1 | Cooler Master HAF 912 Plus | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung Syncmaster XL2370 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 26,80 | € 26,80 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 102,50 | € 102,50 |
1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 86,95 | € 86,95 |
1 | Crucial MX500 m.2 1TB | € 125,59 | € 125,59 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 845,44 |