Ik zoek een leuk nieuw pc multiplayerspel budget max 30 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hallo allemaal,

Ik heb een budget gamepc (i3-7100, RX460, 8GB mem, SSD+HD) en ben opzoek naar een nieuw multiplayer pc spel met een budget van max 30 euro (bij voorkeur via Steam). Hoeft geen A-titel te zijn mag ook een Indie game zijn.

Een korte voorgeschiedenis:

Tot op vorig jaar speelde ik veel Overwatch. Daar raakte ik na een jaar op uitgekeken. Tot op heden speel ik veel Rocket League maar ben daar nu ook wel een beetje klaar mee, dus ik ben opzoek naar een leuk nieuw multiplayer spel met beperkt budget. Ik merk ook dat ik steeds vaker liever game met de Xbox controller op m'n pc dan met de keyboard/mouse (was vroeger wel anders).

Wat heb ik zelf al ondernomen?

Ik ben er achter dat ik vooral van 'easy to learn, hard to master' games hou. Ik hou niet van die hele ingewikkelde games die een hoge learning curve hebben. Ik heb gekeken naar wat de meest populaire games op steam zijn op het moment:

- TF2 valt af, want dat lijkt op Overwatch (waar ik al op uitgekeken ben).
- CS: GO heb ik al veel gespeeld en ook wel klaar mee (wel goed spel trouwens).
- Warframe een paar weken gespeeld maar kon me niet boeien.
- DOTA2 (niet easy to learn), speelde al wel veel LOL maar daar ben ik nu ook wel klaar mee (en meer een keyboard/mouse game ipv meer een controllergame - wat ik nu juist zoek)
- GTA V speel ik al
- Rainbox Six Siege heb ik niet, maar lijkt me in het straatje van Overwatch/CS:GO te liggen
- Monster Hunter World leek me heel leuk, maar mijn grafische kaart is er net te laag voor (RX460 op een i3-7100)

- Fortnite kon me niet boeien (te kiddie voor mij) en PUBG is te zwaar voor mijn pc helaas.

Wat vond ik de laatste tijd wel erg leuk: Dauntless (goed te spelen op controller) maar was wel te repetitief geworden en Destiny 2 - naast dus Rocket League en Overwatch. Ik heb ook veel WoT gespeeld.

Wie kan me nog een beetje in de goeie richting duwen naar wat 'easy to learn, hard to master' controller-based multiplayer game voor een budget-game pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ghost Recon? De oudere uitgaven zijn vast minder druk online (als de servers uberhaupt nog bestaan) maar het is allemaal vrij tactisch.

The Division? Geen idee wat dat voor de PC kost maar daar kan je met een vastere groep vrienden vast ook je ei in kwijt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof