Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSCA 70-740 powershell en het examen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Super Stunner
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04-2022
Hoi, ik ben recentelijk gestart met een zelfstudie 70-740 met behulp van CBT nuggets. In de eerste paar lessen krijg je een introductie van powershell - wat ik zeer interessant vind, maar daarna krijg je ineens hele blokken code waar je u tegen zegt. Waar eigenlijk enorm snel doorheen wordt geramd waarbij ik zoiets heb van okaay en dan moet ik meteen alles snappen?

Ik vraag me dus nu af of het nodig om is die complexe code helemaal te snappen voor het examen zodanig dat je hem helemaal uit je hoofd in moet kunnen typen. Of valt dat wel mee?

Beste antwoord (via Super Stunner op 25-01-2019 18:24)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Super Stunner schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:54:
[...]

Dus je raadt wel aan om buiten de nuggets ook een boek aan te schaffen?
Ja & nee. Het boek is een samenvatting van alle whitepapers, MVA's en Technetblogs. Jouw keuze: boek leren of 3x zoveel tijd aan de overige genoemde materialen besteden.

Leesvoer: [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 en misschien ook vorige delen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 25-01-2019 17:58 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• MAX3400

MAX3400

Nee, je moet alleen alle Powershell-commando's uit het boek kennen en veel voorkomende parameters / switches voor die commando's.

Je kan x vragen krijgen met een meerkeuze om 1 of 2 correcte PS-commando's aan te vinken of in te vullen.

• Super Stunner
MAX3400 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:52:
Nee, je moet alleen alle Powershell-commando's uit het boek kennen en veel voorkomende parameters / switches voor die commando's.

Je kan x vragen krijgen met een meerkeuze om 1 of 2 correcte PS-commando's aan te vinken of in te vullen.

Acties:
  • Beste antwoord

• MAX3400

MAX3400

Super Stunner schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:54:
[...]

Ja & nee. Het boek is een samenvatting van alle whitepapers, MVA's en Technetblogs. Jouw keuze: boek leren of 3x zoveel tijd aan de overige genoemde materialen besteden.

Leesvoer: [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 en misschien ook vorige delen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 25-01-2019 17:58 ]

• Super Stunner
Bedankt voor je antwoord