Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik loop ergens tegenaan . . Ik heb outlook voor android en ik heb ook mijn werkmail erop staat .
Maar nu loop ik tegen het volgende . Afbeeldingen die ik binnenkrijg krijg ik vaak de melding foto laden mislukt . En ook de handtekeningen onder de mail werken niet . Het gebeurt naar mijn idee alleen met png bestanden .
...

Ik heb een oneplus 6T met android 9
...

Ik heb al vanalles geprobeerd tot in de instellingen toe . In de instellingen van de app kan ik er niets over vinden en van google word ik ook niet veel wijzer . Daar zie ik mijn specifieke probleem niet bijstaan .
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@picardo persoonlijk vind ik de Outlook app maar een draak van een app. Zelf ik heb ik goede ervaringen met Boxer E-mail en hele goede ervaringen met Nine e-mail, echter is die laatste heb wel een betaalde app van 15 euro.

Je zou dus even kunnen kijken of je dit probleem ook hebt met andere e-mail apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik heb het met alle mail apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:42

Grannd

da Granndest

Ik zou het bij de IT mensen van je kantoor navragen, die hebben dit vast vaker gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
picardo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:50:
Ik heb het met alle mail apps...
Dan lijkt mij het inderdaad het beste om het gewoon even na te vragen bij je IT afdeling, zoals @Grannd ook aangeeft.