Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc samengesteld (niet van belang) en heb nog een videokaart nog een videokaart nofig

Mijn budget voor de kaart is maximaal €240 en ik heb twee kaarten gevonden die mij geschikt lijken, de een lijkt beter en is goedkoper, maar ik vraag me af of het ook echt beter is. Het zijn deze kaarten:

XFX Radeon RX 580 GTS
pricewatch: XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
pricewatch: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC

Hierbij was mijn eerste keus de MSI, maar nu twijfel ik. Advies a.u.b
(Als er een betere kaart is voor deze prijs voel je vrij om te suggereren)

De kaarten zijn allebei compatible met de rest van de pc

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-01-2019 13:35)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoezo twijfel je? Als je https://tweakers.net/pricewatch/compare/764473;764243/ bekijkt, zit er dus 0 verschil tussen anders dan de maximale resolutie in Windows (die je waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken en/of te weinig info in de startpost geeft).

Het enige wat je zelf nog kan uitzoeken is op hoeveel toeren de fans draaien en eventueel de geluidsdruk; anderszijds kan je vaak met aanvullende software even een paar % minder omwentelingen instellen en dan zijn ze allebei even stil.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoezo twijfel je? Als je https://tweakers.net/pricewatch/compare/764473;764243/ bekijkt, zit er dus 0 verschil tussen anders dan de maximale resolutie in Windows (die je waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken en/of te weinig info in de startpost geeft).

Het enige wat je zelf nog kan uitzoeken is op hoeveel toeren de fans draaien en eventueel de geluidsdruk; anderszijds kan je vaak met aanvullende software even een paar % minder omwentelingen instellen en dan zijn ze allebei even stil.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 22:24
Ik zou er een tweedehands kopen.

categorie: Videokaarten

of 2 maanden wachten, gezien wat er uit komt na CES.

ehhh.. noppes