Ik heb een 22" TV zonder bluetooth en zonder wifi. Omdat het Watt vermogen van deze tv niet hoog is en het geluid ook niet echt mooi wil ik hier graag een luidspreker aan koppelen. Een soundbar is te breed aangezien ik ruimte heb van 50cm. De tv heeft een audio ingang, 3,5mm luidspreker aansluiting, 1 usb en 1 hdmi. Omdat ik de tv gebruik met een chromecast is de usb en hdmi poort al bezet.
Ik zoek een liefst enkele stereo speaker die ik op deze tv kan aansluiten. Of als er een andere/betere optie is verneem ik dat graag.
ps ik heb een fresh 'n rebel rockbox wireless speaker(heeft bluetooth) proberen aan te sluiten(echter zonder bluetooth dus, zie tv specs) via 3,5mm aansluiting maar dit werkt niet.
...
Ik zoek een liefst enkele stereo speaker die ik op deze tv kan aansluiten. Of als er een andere/betere optie is verneem ik dat graag.
ps ik heb een fresh 'n rebel rockbox wireless speaker(heeft bluetooth) proberen aan te sluiten(echter zonder bluetooth dus, zie tv specs) via 3,5mm aansluiting maar dit werkt niet.
...