Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:58
Omdat de Ring 1 deurbel en daarna de Kobwa video deurbel niet goed werkend te krijgen zijn overweeg ik nu een (POE ) bedrade Videodeurbel te kopen.

Probleem met voorgaande was het wegvallen van de verbindingen, de lag tussen aanbellen en app en de beperkte batterijduur samen met nog een aantal andere irritaties.

Ik wil nu een POE videodeurbel aanschaffen aangezien er toch al een draad door de muur zit waar nu de ouderwetse bel zit en deze kan ik zo vervangen door UTP welke rechtstreeks in mijn meterkast uitkomt.

De (voorlopige) keuze is gevallen op de Dahua VTO2111D-WP maar 1 ding krijg ik maar niet duidelijk.

Is hierop een deurbel op aan te sluiten (hoeft niet de ouderwetse te zijn op de trafo, maar mag ook een Chime zijn.

Heeft iemand hier ervaringen mee (en met de kwaliteit van de bel zelf) ?

edit 29/1

Had bovenstaande vraag ook gesteld aan de helpdesk van Dahua.

Het aansluiten van een bedrade deurbel of losse "chime" is NIET mogelijk.

Dan gaat het deze dus niet worden aangezien ik niet afhankelijk wil zijn van mijn telefoon om de deurbel te horen.

[ Voor 14% gewijzigd door Noppesnada op 29-01-2019 11:14 ]

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-11 17:12
Ik zit ook te kijken naar deze deurbel maar zie nu jouw post. Wat is het uiteindelijk wel geworden?

Volgens mij kon je met deze bel ook een binnenstation ophangen die wel een deurbel ring heeft.

Eisen voor mij:

- Van binnen uit + via smartphone kunnen openen.
- Beeld
- Iets van een bel.
- Tweeweg communicatie

- leuke extra: openen met nfc

[ Voor 4% gewijzigd door Akemi op 31-10-2019 12:03 ]

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:58
Ik heb uiteindelijk een Yousee SD-M5 gekocht met chime in China.

Die doet vrijwel alles wat je wenst, volgens mij ook openen (met een aparte module).

Op dit moment krijg ik echter geen melding op mijn GSM als er gebeld wordt. Komend weekend eens de bel resetten en kijken of ik het op kan lossen.