Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Soundset voor films

Pagina: 1
Acties:

• finalking1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:29
Hallo medetweakers,

Ik heb uren op internet gelezen voor movie sound system maar ben weinig wijzer geworden.

Nu zit ik midden in een verhuizing (naar een nieuwbouwhuis) en voldoet mijn huidige set (logitech z5000) niet meer voldoende.

Ik ben op zoek naar een geluidsysteem dat hoofdzakelijk gebruikt wordt voor het beluisteren van films/series. Dit mag 5.1 of 7.1 zijn met een prijsklasse tussen de 500 a 1000.

Wat adviseren jullie en is het verschil hoorbaar van een set van 500 euro of 1000 euro? Het is niet nodig dat er een Blu-ray speler in zit. Mijn voorkeur heeft wel sterk, dat de boxen achter draadloos zijn i.v.m. het anders moeten doortrekken van de kabels.

Alvast bedankt!

Gr
Elco

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hardware.info heeft meerdere round-ups van soundbars voor dit soort vraagstellingen. Als ik een beetje rondlees, is Samsung HW-N850 een goede keuze volgens verschillende andere sites.

Maar als je volledig / werkelijk 5.1 of 7.1 inderdaad incl alle speakers door de hele huiskamer wil, weet ik niet of je budget toereikend is. Sowieso raad ik je aan eens te gaan luisteren naar merken speakers bij verschillende winkels.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Linius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Een kabelinfrastructuur aanleggen kan gewoon niet makkelijker dan bij een nieuwbouwwoning. Het voornaamste advies dat ik je wil meegeven is om zeker even naar een receiver + speakers te luisteren voor je het soundbar domein induikt omwille van draadloos. Je zit echt in een luxe positie nu om alles gewoon netjes aan te laten leggen.

• finalking1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:29
Thanks! Dan ga ik maar eens langs de winkels :) Wil enkel geen soundbar maar losse speakers