Heren,
Ik heb een uitdaging.
Afgelopen periode heb ik redelijk wat upgrades gedaan aan mijn build.
Mijn build is als volgt
Nu heb ik een probleem. laatste nieuwe toevoegingen zijn nieuwe gpu en 27" beeldscherm.
Als eerste nieuw gpu daar heb ik een maand mee gewerkt en verder geen problemen mee gehad.
27" Beeldscherm is er nu ruim een week bij gekomen aangesloten met een displayport kabel.
Nu dus ook sinds een week start comp niet op (wel nadat ik alle kabels los heb gehaald Behalve voeding
)
Nadat hij was opgestart, alles er weer in en kon zo een avond mijn PC gebruiken.
Volgende dag weer niks. Nu kwam ik erachter (misschien toeval) dat ik de kabel van de displayport los haalde en mijn voeding weer aanzette dat mijn pc weer opstartte.
Dus de grote hamvraag wat is hier aan de hand?
Ik heb een uitdaging.
Afgelopen periode heb ik redelijk wat upgrades gedaan aan mijn build.
Mijn build is als volgt
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus P8Z68-V LX | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 303,50 | € 303,50 |
1 | Cooler Master Centurion 5 II zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Iiyama G-Master GB2730HSU-B1 Zwart | € 199,- | € 199,- |
1 | LG Flatron W2241S-BF Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | OCZ ModXStream Pro 700W | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 502,50 |
Nu heb ik een probleem. laatste nieuwe toevoegingen zijn nieuwe gpu en 27" beeldscherm.
Als eerste nieuw gpu daar heb ik een maand mee gewerkt en verder geen problemen mee gehad.
27" Beeldscherm is er nu ruim een week bij gekomen aangesloten met een displayport kabel.
Nu dus ook sinds een week start comp niet op (wel nadat ik alle kabels los heb gehaald Behalve voeding
Nadat hij was opgestart, alles er weer in en kon zo een avond mijn PC gebruiken.
Volgende dag weer niks. Nu kwam ik erachter (misschien toeval) dat ik de kabel van de displayport los haalde en mijn voeding weer aanzette dat mijn pc weer opstartte.
Dus de grote hamvraag wat is hier aan de hand?
Bugles Gaming