Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop: 16gb ram gtx 1050ti 4gb vs 8gb ram gtx 1060 6gb

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dit weekend game laptop kopen bij MM. Heb er een aantal op het oog maar kom er niet definitief uit. Beter 16gb ram met GTX 1050i 4gb of 8gb ram GTX 1060 6gb?

Twijfel tussen:
HP OMEN by HP 15-dc0850nd
MSI GP63 8RE-047NL
MSI GF63 8RD-050NL
ACER Predator Helios 300 (PH315-51-72BG)

Wil er graag de komende jaren mee vooruit kunnen. Hopelijk hebben jullie een perfect advies ;)

Alle reacties

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Welke games wil je draaien?
Wil je de laptop veel meenemen?
Wat vind je verder wel/niet belangrijk?

Zonder context zegt een videokaart alleen niet zo veel.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Laptops veroouderen notoir veel sneller dan desktops, en bovendien heeft de 10-series reeds een opvolger... Ik sluit me aan bij @DingK : Welke games? Alleen games of ook ander werk? Gaat hij vaak mee en moet hij licht zijn? Wat is je budget? (je zet je scope nu op mediamarkt maar zeker voor laptops zijn er vaak andere keuzes die meer service/bang/bucks bieden...)

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik zal voornamelijk voor games zijn. Qua games wil ik de nieuwere games kunnen spelen als Battlefield en CoD. Laptop nu draait met enige moeite CoD WW2 laat staan Black Op 4.

Meenemen doe ik eigenlijk bijna nooit. Dus dat is niet zo'n punt. Verder gebruik ik het voor de standaard dingen als internet en Word etc. dus heb soms redelijk wat dingen tegelijk poten staan

Verwijderd

Topicstarter
Hmm drukte verkeerd...

Heb dus soms redelijk wat dingen open staan. Wil er rond de 1000 euro voor uitgeven en bij MM heb de dit weekend 20% vandaar :)

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:50
Je zou voor de modellen die je op het oog hebt kunnen kijken in hoeverre je het RAM zelf kunt upgraden (via handleidingen, Google en YouTube bijvoorbeeld). Dan maakt voor het RAM niet zo veel uit wat je kiest want dit kun je dan zelf toevoegen. Een videokaart is bij een laptop lastiger te upgraden, dus zou ik de laptop kiezen met de videokaart die jou het beste lijkt.

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:04:
Hmm drukte verkeerd...

Heb dus soms redelijk wat dingen open staan. Wil er rond de 1000 euro voor uitgeven en bij MM heb de dit weekend 20% vandaar :)
Ik begrijp de aantrekkingskracht van een 20% actie - heb hier zelf ook topic lopen - maar het is zonde om je blind te staren op één winkelier als dat je opties onnodig beperkt.

Daarbij zit MM met haar standaard prijzen vaak boven de goedkoopste aanbieders, dus is de korting in de praktijk minder, en spoken in mijn hoofd nog altijd de verhalen rond over slechte klantenservice (zelf geen ervaring mee). Dan kies ik mogelijk toch voor een winkelier die daar beter in is, wellicht met een niet goed/geld terug garantie, om de kans op een miskoop te verkleinen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Verwijderd Net als wat @PatrickPR al aan geeft, kijk of je RAM up kunt graden. Ga er maar vanuit dat een GPU niet up te graden is bij een laptop.
RAM even controleren of dat up te graden is en zo ja, kiezen voor de betere GPU en minder RAM. Vaak is RAM zelf upgraden ook nog goedkoper.
Heeft Dell niet nog een actie voor laptops met dezelfde eisen?
Er is nog ergens een topic over kortingen en kortingscodes voor de Dell site. Kan misschien ook nog wel wat op leveren.

https://www.dell.com/nl-n...inements=3,6084,6087,6149

Met kortingscodes is er wellicht aan je budget te komen of onder, maar dat zou je even moeten bekijken.

[ Voor 40% gewijzigd door Arunia op 25-01-2019 08:49 ]

Pagina: 1