[Feat Req. FP] Reacties op je reactie als antwoord modereren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 15:21

Soggney

Zeekomkommer

Topicstarter
Momenteel is het niet mogelijk om reacties op jouw reactie te maken. Wat ik op zich een terechte feature vind.

Maar het komt soms voor dat een reactie op een artikel een vraag is, en deze dan telkens beantwoord wordt door andere tweakers. Dit gebeurd vermoed ik omdat het eerste antwoord ondergesneeuwd geraakt door reacties op reacties. Tot het antwoord hoog genoeg gemodereerd wordt om aansluitend onder de originele reactie geplaatst te worden.

Hierom stel ik voor om 1 reactie onder jouw reactie als antwoord te bestempelen.
Moderatie:
-[UI] Als men dit via het moderatiemenu beschikbaar zou maken, zou de UI impact minimaal blijven.

Antwoord
- [UI]Op dezelfde manier als top comment, met eventueel een andere rand en/of achtergrond
- [DB] Als het antwoord geen rechtstreekse reactie is, overwegen te verplaatsen naar de originele reactie?
Strikter:
- Originele reactie en antwoord worden samen als 1 branch gezien (single parent), waardoor alle reacties op beide posts gebeuren. (Hoewel dit misschien geen goed idee is)

Wat zijn jullie gedachten?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Soggney schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:30:
Dit gebeurd vermoed ik omdat het eerste antwoord ondergesneeuwd geraakt door reacties op reacties. Tot het antwoord hoog genoeg gemodereerd wordt om aansluitend onder de originele reactie geplaatst te worden.
Ik denk dat je hier bedoeld dat er veel tweakers zijn die het antwoord op de vraag geven ipv. één?

Zoja. Dat ligt waarschijnlijk niet aan het feit dat ze het antwoord niet zien staan, omdat het ondergesneeuwd is. Maar dat het antwoord op de vraag er simpelweg nog niet stond toen ze het nieuwsbericht opende. Die reacties worden namelijk niet automatisch herladen (zoals op het forum min of meer wel gebeurd), waardoor je deze situatie dus krijgt.

In jouw voorstel ben ik bang dat er precies hetzelfde probleem gaat ontstaan:

Het antwoord wordt gemarkeerd als beste antwoord, echter ziet niemand dat (want zie hierboven) en vervolgens staat er weer 1000 keer dezelfde antwoord.

Zo nee: Negeer wat hierboven staat.