Past een M.2 2280 NVME in een M.2 22110 NVME slot?

Pagina: 1
Acties:

• JaNapoleon
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-10 11:27
Zoals de titel zegt: Past een M.2 2280 NVME in een M.2 22110 NVME slot? Ik ben van plan een nieuwe desktop te kopen, met dit moederbord: Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING. Daarbij zit er een heatsink op de slot van 110mm lang, maar niet op die van 80 mm. Is het mogelijk om een 80 mm lange SSD erin te plaatsen zonder problemen?

Mvg, JaNapoleon

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
Op pagina 17 van de handleiding staat dat je het schroefbusje van het bovenste slot naar binnen kan plaatsen zodat je een 42, 60, 80 of 110mm ssd kan plaatsen.

Die heatsink heb ik zowieso mijn twijfels bij want over je ssd zit altijd nog een sticker waardoor je de heatsink op de sticker plaatst, tenzei je de sticker verwijderd en daarmee waarschijnlijk ook je garantie.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:41

Cyphax

Moderator LNX
Axewi schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:55:
Die heatsink heb ik zowieso mijn twijfels bij want over je ssd zit altijd nog een sticker waardoor je de heatsink op de sticker plaatst, tenzei je de sticker verwijderd en daarmee waarschijnlijk ook je garantie.
De vraag is hoeveel het uithaalt idd, maar het kan ook geen kwaad. Hij valt dan precies onder de videokaart (tenminste, bij die van mij).

Saved by the buoyancy of citrus