Toon posts:

global win fop32-1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de website van Global Win staat dat de koeler FOP32-1 deze AMD's kan koelen tot : Athlon 750 ~ Athlon 1333 Socket

Nu vroeg ik mij af of ik deze zelfde koeler ook op een AMD Athlon 1,4 GHz kan zetten? Want ik heb wel gehoord dat deze FOP32-1 beter koelt dan de ThermalTake Super Orb en die kan tot 1,5 GHz koelen. (volgens de officiele regels :9 )

Verwijderd

Volgens mij kan dat wel, als je af en toe ziet wat voor trieste koelertjes er op athlons geplaatst worden.

Fop32 is een bovengemiddelde koeler. Mijn Athlon 850@1000@1,85 houdt hij op 55 graden met kast dicht en geen extra casefans.
Dat zie ik een spire voor 1,5 ghz nog niet doen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=7] :).

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij helpen ??

thanks alvast

Verwijderd

zal wel moete kunnen lijkt mij. Ok je moet niet heftig gaan OC'en, maar voor het normale werk...

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Mja, op die maximum snelheid kan je meestal niet letten, wat het slaat eigenlijk gewoon nergens op...

bv bij spire gaven ze meteen toen de 1e tbird uitkwamen aan dat hun fans tot 1,5GHz konden... terwijl ze op dat moment nog helemaal niet wisten wat voor aanpassingen AMD ging maken enzo... het had gekunt dat die CPU's bv op 2volt zouden draaien, en dan worden ze dus echt een heel stuk heter...

Kortom niet op letten, die heatsink kan dat echt wel aan :)

Verwijderd

Topicstarter
ok dan hartstikke mooi.

dan kan ik hem morgen er lekker opzetten en lekker hard gaan :9

Ten tweede vind ik het ook raar dat de Super Orb wel tot 1,5 GHz kan terwijl de Super Orb slechter koelt dan de GlobalWin FOP32-1

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 08:20
de heathsink van de fop32 is dezelfde als die van de fop38 wat een paar maanden geleden de beste koeler was. is nu nog steeds een goede koeler, wat em beter maakt dan de fop32 is de 6800 rpm (delta hp 60mm d8 ik) fan die er op zit. Op de fop32 zit geloof ik een stuk tragere ystech fan wat zo een aantal graadjes kan schelen. als die ys fan dus niet goed genoeg koelt ken je em zo upgraden naar de fop38.

dat superorb goed zou zijn tot 1,5 ghz is alleen bedoelt als verkoop truukje, want elke newbie koopt zo'n bagere klote superorb omdat ie zo goed zou koelen en hij er funky uitziet
Pagina: 1