Werd uiteindelijk toch bijna een week later, via België. Maar hij is er gelukkig...edjedan schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:30:
[...]
Dan zal de mijne ook vandaag of morgen komen. Lekker vlot, 12 dagen...
Ik vraag me af hoe groot de kans tegenwoordig is dat je pakketje van AliExpress eruit wordt gepikt door de douane. Of is dit tegenwoordig standaard bij electronica van AliExpress?
Kan iemand hier iets zinnigs over vertellen?
Kan iemand hier iets zinnigs over vertellen?
Je moet gewoon mazzel hebben dat ie er niet uitgepakt word. Ik kom wel is bij bedrijven waar de douane aan het controleren is, die pakken gewoon random wat van de pallet zeg maar.
Nou ik heb mijn banggood bestelling maar geannuleerd, zou voor de 31e verstuurd worden maar ze hadden nou nog geen idee wanneer ie op voorraad is. Dan maar de 128gb hier in Nederland gekocht.
@Slickynl mijne is op 30 april verscheept, van Banggood wel te verstaan. Een weekje daarvoor besteld meen ik; zal toch niet dat ik jouw toestel heb gekregen? Ik heb de blauwe besteld. Zeer benieuwd, na de pocophone naar een paar weken te hebben verkocht, ivm teveel gedoe met notificaties en het vooruitzicht toch weer met custom roms a/d gang te moeten.
Geen idee, nu lekker binnen 24 uur binnen gekregen, de blauwe ook maar dan 128GB. Dik tevreden mee!Gordian Knot schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:42:
@Slickynl mijne is op 30 april verscheept, van Banggood wel te verstaan. Een weekje daarvoor besteld meen ik; zal toch niet dat ik jouw toestel heb gekregen? Ik heb de blauwe besteld. Zeer benieuwd, na de pocophone naar een paar weken te hebben verkocht, ivm teveel gedoe met notificaties en het vooruitzicht toch weer met custom roms a/d gang te moeten.
Binnen 24 uur verscheept bedoel je zeker? Ik heb ook de 128gb, dus snap ik em; ik heb de 64gb versie die wel een stuk goedkoper zou moeten zijn ook nog nergens leverbaar gezien. De mijne nog niet binnen; tracking zegt 30 april verzonden. Geschatte aankomst volgens banggood pas 28 mei. Hoop dat het een stuk sneller gaat
Wat bedoel je daar mee??Gordian Knot schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:24:
Binnen 24 uur verscheept bedoel je zeker? Ik heb ook de 128gb, dus snap ik em; ik heb de 64gb versie die wel een stuk goedkoper zou moeten zijn ook nog nergens leverbaar gezien. De mijne nog niet binnen; tracking zegt 30 april verzonden. Geschatte aankomst volgens banggood pas 28 mei. Hoop dat het een stuk sneller gaat
Nee gewoon via belsimpel besteld.
[ Voor 87% gewijzigd door Slickynl op 08-05-2019 18:28 ]
Aha, dan heb je niet de pro versie dus; deze is niet leverbaar in Europa en al helemaal niet via belsimpel. Ik heb de 128gb redmi note 7 PRO dus en zie net dat deze is verwerkt door postnl, dus duurt niet lang meer!
[ Voor 33% gewijzigd door Gordian Knot op 08-05-2019 19:06 ]
Zit ff te googlen, zie dat de pro iets snellere processor heeft? Wist helemaal niet dat er verschillende versies waren.
[ Voor 74% gewijzigd door Slickynl op 08-05-2019 19:17 ]
Niet alleen een snellere processor ook een betere camera.Slickynl schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:14:
Zit ff te googlen, zie dat de pro iets snellere processor heeft? Wist helemaal niet dat er verschillende versies waren.
De pro versie wordt vooralsnog niet in EU uitgebracht. Voornaamste gebrek is de band 20, welke veel voorkomt in EU. Maar bij T-Mobile in Nederland is dat echter geen probleem. Verder idd een betere processor en camera.Slickynl schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:14:
Nee; MP zegt bij lange na, niet alles over een camera. Als je daar meer over weten wil, moet je maar ff googlen, daar komt heel veel bij kijken.
Ja snap 't alleen als ik ga Googlen op compare note 7 en note 7 pro kom ik verschillende dingen tegen, een met 12MP bijvoorbeeld
Voor de liefhebber bij Banggood:
Xiaomi Redmi Note 7 Global Version 6.3 inch 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 660 Octa
Blauw of zwart
http://www.banggood.com/X...Smartphone-p-1432332.html
voor 144,87€ + 0,24€ via Priority Direct Mail
Shipping time:6-14 business days
Met code
Xiaomi Redmi Note 7 Global Version 6.3 inch 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 660 Octa
Blauw of zwart
http://www.banggood.com/X...Smartphone-p-1432332.html
voor 144,87€ + 0,24€ via Priority Direct Mail
Shipping time:6-14 business days
Met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Thanks. Ik heb wel interesse in de 4GB/64GB versie bij Banggood. Heb daar ook m'n vorige phone (Note 3) besteld en dat verliep prima. Vraagje: Heb jij misschien een tip hoe je het beste aan een kortingscode kunt komen voor de 4GB/64GB versie bij Banggood? Heb even op kortingscodes gegoogled maar dat leverde zo enorm veel sites op dat ik door de bomen het bos niet meer zagWhatTheFuck schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:19:
Voor de liefhebber bij Banggood:
Misschien deze site gebruiken?
https://www.kimovil.com/e...-redmi-note-7-global-64gb
Kun je veel telefoons op vinden.
https://www.kimovil.com/e...-redmi-note-7-global-64gb
Kun je veel telefoons op vinden.
bla?
Zoals hieronder al geschreven door @Q-bone staan de codes vaak bij de Daily Deals van kimovil.com. Ze hebben ook een Telegram groep waarin deze geplaatst worden.tallstoi schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:15:
[...]
Thanks. Ik heb wel interesse in de 4GB/64GB versie bij Banggood. Heb daar ook m'n vorige phone (Note 3) besteld en dat verliep prima. Vraagje: Heb jij misschien een tip hoe je het beste aan een kortingscode kunt komen voor de 4GB/64GB versie bij Banggood? Heb even op kortingscodes gegoogled maar dat leverde zo enorm veel sites op dat ik door de bomen het bos niet meer zagIs er een specifieke, betrouwbare site voor kortingscodes die je aan kunt bevelen? Of heb je de code soms via hun nieuwsbrief ontvangen?
P.S: Hier ook een Note 3 gebruiker die over wil stappen naar de Note 7
Top, beiden bedankt! Nu maar even wachten op een goeie aanbieding van Banggood. Tot nu toe zie ik alleen maar aanbiedingen bij AE shops of DX, maar geef toch echt de voorkeur aan Banggood vanwege mijn goede ervaringen met hen.
PS: Op zich ben ik nog redelijk tevreden met de Note 3. Alleen de koptelefoonuitgang begint steeds vaker te haperen, redelijk irritant.. Mooie reden om over te stappen naar de Note 7
(al zal ik de multi-color led wel een beetje gaan missen)
PS: Op zich ben ik nog redelijk tevreden met de Note 3. Alleen de koptelefoonuitgang begint steeds vaker te haperen, redelijk irritant.. Mooie reden om over te stappen naar de Note 7
Tweede hoesje op rij van Gearbest niet aangekomen na ruim 2 maanden wachten. Deze keer voor de Redmi Note 7 bedoeld dus. Gelukkig deze keer full refund maar het is wel irritant zeg. Ondertussen maar een hoesje in Nederland gekocht want je wilt niet zonder.
Even geen Gearbest meer voor mij...
Even geen Gearbest meer voor mij...
Via Kimovil net deze aanbieding gevonden bij Banggood:
Xiaomi Redmi Note 7 Global Version 6.3 inch 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 660 Octa
Zowel in blauw als in zwart aangeboden.
https://www.banggood.com/...=6134814&cur_warehouse=HK
Voor zo'n 165 euro te koop. Ik heb zelf net de blauwe versie besteld en 165,46 euro betaald inclusief Priority Direct Mail
Met code
Xiaomi Redmi Note 7 Global Version 6.3 inch 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 660 Octa
Voor zo'n 165 euro te koop. Ik heb zelf net de blauwe versie besteld en 165,46 euro betaald inclusief Priority Direct Mail
Met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Mooie deal, maar nu hoor ik in het andere topic dat er ook nog een Redmi Note 7S komttallstoi schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:04:
Met codeMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Top! Was al een tijdje aan het wachten op een aanbieding bij BG.tallstoi schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:04:
Met codeMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Heb er gelijk 2 besteld!
Over de Note 7S is nog nauwelijks iets bekend. Tja, en als je nog een paar maanden wacht staat de Note 8 waarschijnlijk alweer om de hoek, zo kun je blijven wachten...WhatTheFuck schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:07:
[...]
Mooie deal, maar nu hoor ik in het andere topic dat er ook nog een Redmi Note 7S komt![]()
Voor mijzelf heb ik het gewoon simpel gehouden: M'n Note 3 Pro is toe aan vervanging. Kan ik ihgv de Note 7 vinkjes zetten bij alle 'must-haves' zoals een vlotte cpu, groot en scherp scherm, veel (en uitbreidbaar) geheugen en een 3.5mm koptelefoonuitgang. Dat was het geval
Maakt het hem daarmee voor mij de perfecte smartphone? Nee, uiteraard niet. Zaken als NFC, multi-color LED, OLED scherm en (vooral) Android One zitten er allemaal niet op. Maar die vallen allemaal voor mij in de categorie 'nice to have'. Ik had ze er zeker graag op gehad. Maar aan de andere kant: ik vind dat je voor de prijs die ik heb betaald niet teveel moet zeuren. Ik heb een budgetprijs betaald voor een smartphone die beslist niet 'budget' voelt maar eerder als mid-range. Ik ga hierbij deels af op mijn ervaring met de Note 3 Pro..
Het is echt aan jou om zelf de afweging te maken, koop ik nu de Note 7 of wacht ik nog een tijdje, veel succes met je keuze
Het is idd allemaal persoonlijke afweging. Heb zelf een meizu m6 note zonder band 20 (kpn) maar aangezien ik randstad woon heb ik altijd wel 4G. Zaken als android one en oled zouden daarom wel hoog op mijn lijstje staan. Heb zelf nog geen haast en hoop zelf op de komst van mi a3
Anoniem: 964333
Hoi allen,
wat is jullie ervaring met bestellen bij Banggoods en douane? Standaard eruit gepikt en dus extra betalen?
Als er nog 21% bovenop komt kan je hem denk ik beter halen bij Europhone voor 210 met 2 jaar garantie?
Dank vast
wat is jullie ervaring met bestellen bij Banggoods en douane? Standaard eruit gepikt en dus extra betalen?
Als er nog 21% bovenop komt kan je hem denk ik beter halen bij Europhone voor 210 met 2 jaar garantie?
Dank vast
Ik heb al vaker iets besteld bij Banggood en als het ging om een smartphone steeds gekozen voor Priority Direct Mail als verzendmethode. Dan krijg je niet te maken met extra douanekosten. Zoek anders nog even op het forum naar 'Priority Direct Mail' en 'Banggood', dan wordt het vanzelf duidelijk
Staat zelfs in de link: global versionAnoniem: 1230688 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:33:
https://www.amazon.de/Xia..._pdt_img_top?ie=UTF8&th=1
is dit de global of de chinese versie?
Assumption is the mother of all F'-ups
Ik had een vraagje over de Note 7 wat gewoon een toptelefoon is betreft batterijverbruik en kwaliteit van de foto's.
Echter wanneer ik op zonnige momenten buiten een foto wil nemen in landscape modus(dus de gsm horizontaal gehouden) is het beeldscherm zo donker dat ik zo goed als niets kan zien. Wanneer ik de gsm dan verticaal hou is het scherm weer perfect duidelijk. Draai ik de gsm weer horizontaal wordt het scherm weer donker zodat ik alleen maar eens schim zie en zo geen deftige foto kan nemen.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Echter wanneer ik op zonnige momenten buiten een foto wil nemen in landscape modus(dus de gsm horizontaal gehouden) is het beeldscherm zo donker dat ik zo goed als niets kan zien. Wanneer ik de gsm dan verticaal hou is het scherm weer perfect duidelijk. Draai ik de gsm weer horizontaal wordt het scherm weer donker zodat ik alleen maar eens schim zie en zo geen deftige foto kan nemen.
Even een vraagje,als ik op Banggood een Xiaomi Redmi Note 7 global zie staan,moet ik er dan van uit gaan dat deze werkt in Nederland?
Zie begin postDoubleDutch schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:51:
Even een vraagje,als ik op Banggood een Xiaomi Redmi Note 7 global zie staan,moet ik er dan van uit gaan dat deze werkt in Nederland?
Ik heb er twee besteld voor onze kinderen, het is de 3GB model, nu zijn mij twee dingen niet duidelijk, heeft deze nu een Quick Charge 3.0 of 4.0?
En als ik zo'n Quick Charger koop, kan ik hier elke usb-c kabel voor gebruiken?
Van https://www.kimovil.com/e...iaomi-redmi-note-7-globalDoubleDutch schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:35:
Ik heb er twee besteld voor onze kinderen, het is de 3GB model, nu zijn mij twee dingen niet duidelijk, heeft deze nu een Quick Charge 3.0 of 4.0?
Ondersteunt Quick Charge 4 wordt afzonderlijk verkocht
Standaard 5V2A-oplader
Dus je moet die er los bij kopen ik gebruik het snoer van de standaard oplader die er bij geleverd wordt.
Top bedankt voor je reactie. 👍
aart44 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:23:
[...]
Van https://www.kimovil.com/e...iaomi-redmi-note-7-global
Ondersteunt Quick Charge 4 wordt afzonderlijk verkocht
Standaard 5V2A-oplader
Dus je moet die er los bij kopen ik gebruik het snoer van de standaard oplader die er bij geleverd wordt.
Heb je toevallig een polarized zonnebril op?karine1 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 00:07:
Ik had een vraagje over de Note 7 wat gewoon een toptelefoon is betreft batterijverbruik en kwaliteit van de foto's.
Of hou je dan je hand voor de lichtsensor waardoor de telefoon niet kan zien hoeveel licht er buiten is?tonytang schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:55:
[...]
Heb je toevallig een polarized zonnebril op?
Assumption is the mother of all F'-ups
Iemand toevallig al een Note 7 PRO besteld via AliExpress?
https://s.click.aliexpress.com/e/bfa4IXVm
Werkt deze pro versie 100% met ons 4g netwerk hier in Nederland?
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Nee, band 20 werkt niet. Als je t-mobile hebt is dat geen probleem.maartenford schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:32:
Iemand toevallig al een Note 7 PRO besteld via AliExpress?
Wil hem gaan bestellen bij Banggood met Paypal. (€145 voor de 4GB/64GB)
In hoeverre kunnen zij dit hard maken:
We recommend you purchase shipping insurance. If no insurance is purchased, we will not compensate you if the package is lost in transit.
Paypal beschermt mij toch al?...
We recommend you purchase shipping insurance. If no insurance is purchased, we will not compensate you if the package is lost in transit.
Ja, je hebt PayPal bescherming dus is shipping insurance overbodig. Vinkje kan dus uit.jernij schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:35:
Wil hem gaan bestellen bij Banggood met Paypal. (€145 voor de 4GB/64GB)
En m'n Redmi Note 7 is binnen. Gekocht bij Banggood via PDM. Tien dagen na bestelling keurig in m'n handen voor 144€
Ik krijg weer iets vertrouwen in Banggood.
Nice, zelf 23-08 besteld, maar nog geen tracking info beschikbaaredjedan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:26:
En m'n Redmi Note 7 is binnen. Gekocht bij Banggood via PDM. Tien dagen na bestelling keurig in m'n handen voor 144€
Had ik ook niet. Pas toen de foon in Brussel was. Dag later had ik hem in huis.jernij schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:58:
[...]
Nice, zelf 23-08 besteld, maar nog geen tracking info beschikbaar
Waar besteld ?edjedan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:26:
Ik zoek een vervangend toestel voor mijn redmi note 4
Want hier in NL is die 218 euro en op banggood 249 met 40 euro korting
[ Voor 9% gewijzigd door ibothead op 27-09-2019 02:26 ]
Nou, bij Banggood dus. Dat staat er duidelijk.ibothead schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 01:30:
[...]
Waar besteld ?
Ik zoek een vervangend toestel voor mijn redmi note 4
Want hier in NL is die 218 euro en op banggood 249 met 40 euro korting
Maar ik neem aan dat je het over de 128 gb variant hebt? Die heb ik eergisteren voor € 199 voor iemand gekocht bij Bol.com. Gewoon doen want veel goedkoper krijg je hem niet en je hebt gewoon garantie.
Wil je hem toch een paar tientjes goedkoper? Ali Express. Maar dan zit je met verzendkosten of douane of evt garantiegedoe.... En een lange wachttijd.
Nu toch via deze YouTube kanaal een leuke aanbieding gevonden YouTube: Xiaomi Redmi Note 7 Review After 2 Months - Still an Amazing Budget ...edjedan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 04:48:
[...]
Nou, bij Banggood dus. Dat staat er duidelijk.
Maar ik neem aan dat je het over de 128 gb variant hebt? Die heb ik eergisteren voor € 199 voor iemand gekocht bij Bol.com. Gewoon doen want veel goedkoper krijg je hem niet en je hebt gewoon garantie.
Wil je hem toch een paar tientjes goedkoper? Ali Express. Maar dan zit je met verzendkosten of douane of evt garantiegedoe.... En een lange wachttijd.
169 euro voor 128gb versie.
Ja, dat scheelt € 30 inderdaad en dan heb je de zwarte. Persoonlijk vind ik de blauwe een stuk mooier.ibothead schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 04:56:
[...]
Nu toch via deze YouTube kanaal een leuke aanbieding gevonden YouTube: Xiaomi Redmi Note 7 Review After 2 Months - Still an Amazing Budget ...
169 euro voor 128gb versie.
Niet vergeten om met PDM te bestellen om de evt douanekosten te omzeilen.
En calculeer een lange verzendtijd in, dat gebeurt soms gewoon. En gedoe bij eventuele garantie dus. Weeg voor jezelf af of je dat die 3 tientjes verschil waard vindt.
Mijne binnen en Xiaomi zegt dat die ook gewoon hier voor service in de winkel afgegeven mag worden.edjedan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 05:11:
[...]
Ja, dat scheelt € 30 inderdaad en dan heb je de zwarte. Persoonlijk vind ik de blauwe een stuk mooier.
En calculeer een lange verzendtijd in, dat gebeurt soms gewoon. En gedoe bij eventuele garantie dus. Weeg voor jezelf af of je dat die 3 tientjes verschil waard vindt.
Mijne binnen en Xiaomi zegt dat die ook gewoon hier voor service in de winkel afgegeven mag worden.edjedan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 05:11:
[...]
Ja, dat scheelt € 30 inderdaad en dan heb je de zwarte. Persoonlijk vind ik de blauwe een stuk mooier.
En 128gb versie isdit
O, heeft Xiaomi inmiddels al fysieke winkels in Nederland?ibothead schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:23:
[...]
Mijne binnen en Xiaomi zegt dat die ook gewoon hier voor service in de winkel afgegeven mag worden.
Hahaha ja precies dat dus. De winkelier ziet je al binnenkomen. Je hebt niks bij hem gekocht maar wilt wel service van hem, want Xiaomi said so... Loledjedan schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
O, heeft Xiaomi inmiddels al fysieke winkels in Nederland?
Edje ben je nogsteeds tevreden met je aankoop? En wat zijn voor jou de voor en nadelen van dit toestel?
Ja, supertevreden. Wel de pocolauncher erop gezet voor een mooiere en handige skin.vuurpaard66 schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:30:
[...]
Hahaha ja precies dat dus. De winkelier ziet je al binnenkomen. Je hebt niks bij hem gekocht maar wilt wel service van hem, want Xiaomi said so... Lol
Edje ben je nogsteeds tevreden met je aankoop? En wat zijn voor jou de voor en nadelen van dit toestel?
En de Gcam voor prachtige foto's.
Werkelijk een fantastisch toestel en dat voor maar 146 euro.
Inmiddels heb ik 5 mensen in mijn omgeving ook al aan dit toestel gekregen.
Dit toestel gaat dan ook niet geroot worden, doorgaans doe ik dat wel met telefoons.
Enige "minpuntje": ik kijk alweer reikhalzend naar Xiaomi Redmi Note 8 pro. Waarom? Gewoon, omdat 'ie er is....
Thanks voor de tips. Hier kan ik wat mee. En gewoon die note 8 pro omdat het kan... Loledjedan schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:47:
[...]
Ja, supertevreden. Wel de pocolauncher erop gezet voor een mooiere en handige skin.
En de Gcam voor prachtige foto's.
Werkelijk een fantastisch toestel en dat voor maar 146 euro.
Inmiddels heb ik 5 mensen in mijn omgeving ook al aan dit toestel gekregen.
Dit toestel gaat dan ook niet geroot worden, doorgaans doe ik dat wel met telefoons.
Enige "minpuntje": ik kijk alweer reikhalzend naar Xiaomi Redmi Note 8 pro. Waarom? Gewoon, omdat 'ie er is....
Xiaomi Redmi Note 7 4/128GB besteld via Amazon.de in de Black Friday deals voor 183 euro met gratis verzending. Afgelopen zaterdag 23-11-2019 besteld woensdag 27-11-2019 in huis.
Telefoon als vervanging Xiaomi Redmi Note 5 (die doorschuift naar het vrouwtje).
Telefoon als vervanging Xiaomi Redmi Note 5 (die doorschuift naar het vrouwtje).
Net via BelSimpel een Redmi Note 7 'Space Black' ( 3/32GB ) Global Version ontvangen voor € 147,--.
Lijkt mij een TOP toestel voor dat geld t.b.v Simpel abbo ( T-Mobile netwerk ).
[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 20-04-2020 13:46 ]
Waarom niet voor 17 euro meer de 4/64gb versie? Meer ruimte is altijd lekkerWiLLoW_TieN schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:32:
Net via BelSimpel een Redmi Note 7 'Space Black' ( 3/32GB ) Global Version ontvangen voor € 147,--.