Ervaring met hifi Dumpdagen? - 25 en 26 januari Groningen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 16:12
Hallo,

Ik zag dat ik op een heel oud topic had gereageerd haha. Excuses. Ik heb een mailtje gehad van hificorner over de hifi dumpdagen in Groningen. Kennelijk is dit een terugkomend event. Heeft daar iemand ervaring mee? Scheelt dat enorm in de prijs?

Het is ook alleen in Groningen, wat niet bepaald om de hoek is voor mij.

Zie: https://www.hifidumpdagen.nl/

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34

MsG

Forumzwerver

Volgens mij is het een eenmalig event:
Tijdens de HiFi Dumpdagen ruimen wij onze shomodellen, outlet producten en retour producten op. Het is een eenmalig evenement. Het is niet mogelijk deze producten online te kopen of te reserveren. Registreer nu voor gratis toegang en wij houden u op de hoogte, daarnaast ontvangt u exclusieve aanbiedingen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 16:12
Als ik zo even google lijkt het erop, dat ze dit vaker hebben georganiseerd vanaf 2005, maar wel 1x per jaar of X periode. Destijds paar keer hifidump dagen genoemd. Ook is het magazijnuitverkoop genoemd en nu weer hifidumpdagen.

Ik twijfel namelijk omm mn zaterdag hiervoor op te offeren. Anders pech gehad en zal vast wel weer een mogelijkheid zich voordoen.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Denk dat je het beste gewoon even kan bellen zodat ze een eerlijk beeld kunnen schetsen van wat je kunt verwachten. Zeker als Groningen een eind weg is voor je.