Voorraadalert Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLAnaconda
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 12:42
Op de Pricewatch heb je een mooie Price Alert functie, je krijgt dan een mailtje zodra de prijs gezakt is tot een bepaald bedrag.

Nu heb je ook producten die nergens op voorraad zijn (of die bijvoorbeeld nog uit moeten komen).

Ik zit te kijken naar een Dell UltraSharp U4919DW maar dat ding is al een week nergens op voorraad.

Ik zou graag een mailtje willen krijgen zodra dat artikel weer in de virtuele schappen ligt.

Maar je hebt ook producten die nog uit moeten gaan komen. Die zouden daar ook onder kunnen vallen.

[ Voor 8% gewijzigd door NLAnaconda op 24-01-2019 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 22:39

jdh009

FP ProMod
Bump, gezien de gekte rondom videokaarten, consoles en CPU's wil ik deze weer onder de aandacht brengen. Is dit iets of zit dit er al in en mis ik het compleet?

Ik ben opzoek naar een nieuwe GPU en dat wordt bijna een dagtaak als je alle winkels los moet nakijken. Via discord krijg ik nu notificaties van verschillende shops maar dat is beperkt tot enkele modellen/winkels en specifiek gericht op GPU's en CPU's

[ Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 15-02-2021 12:46 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:05
Ga naar het gewenste product -> vink 'Prijs volgen' aan -> vink 'bij eerste prijsvermelding' (o.i.d.) aan.

Het refreshen van alle prijzen gaat echter niet direct, dat gebeurt volgens mij in batches. Zeker met videokaarten kan het dus zijn dat een artikel kortstondig op voorraad is geweest maar dat dat niet zichtbaar is geweest in de PW. Kun je beter het de 'levertijd en prijzen'-topics van de videokaarten volgen op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 22:39

jdh009

FP ProMod
Victor Belli schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:50:
Ga naar het gewenste product -> vink 'Prijs volgen' aan -> vink 'bij eerste prijsvermelding' (o.i.d.) aan.

Het refreshen van alle prijzen gaat echter niet direct, dat gebeurt volgens mij in batches. Zeker met videokaarten kan het dus zijn dat een artikel kortstondig op voorraad is geweest maar dat dat niet zichtbaar is geweest in de PW. Kun je beter het de 'levertijd en prijzen'-topics van de videokaarten volgen op het forum.
Bedankt, dit is iig iets. Een live functie voor zoiets zou echter (voor mij) beter zijn. De verschillend topics volg ik al.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:05
jdh009 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:15:
[...]

Bedankt, dit is iig iets. Een live functie voor zoiets zou echter (voor mij) beter zijn. De verschillend topics volg ik al.
Dat lijkt mij niet te doen, bovendien is Tweakers ook afhankelijk van de info die een webshop doorgeeft. Je zou ook nog op hardware.info kunnen kijken, daar zit de vergelijker weer iets anders in elkaar en wordt er voor mijn gevoel sneller geüpdatet. Maar dat is slechts een gevoel.