Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• bartje006
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 25-04 13:05
Hoi,

Ik heb een korte vraag: Ik wil graag de TV (55") aan de muur hangen in het midden van de kamer. Echter, in het midden van de kamer lopen 5 leidingen omhoog in de muur. Ik kan alleen beugels vinden die ook in het midden bevestigd moeten worden (dat kan dus niet).

De Vogel 3305 is breed genoeg, maar in de handleiding staat dat bij montage in een betonmuur ook in het midden een schroef moet. Als je hem aan hout bevestigd, hoeft dat niet.

Kan ik deze beugel toch gewoon met 2 schroeven (aan de uiteinden) vastmaken, of is die middelste echt noodzakelijk? In hout hoeft het immers ook niet.

Bedankt!

Alle reacties

• cyberbetica
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10-05 09:41
Ik denk dat je het beste een afweging kan maken van hoe stevig jouw muur is (gips, beton, bakstenen), wat jouw TV weegt en wat de maximale last van de beugel is. Niemand verplicht je iets ;)

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die middelste is niet per se nodig nee. Je hoeft 't ding overigens ook niet perfect in het midden van je tv te hebben dus je kunt 'm ook een paar cm opschuiven.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• GilbertvH
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 14:34
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb hem ook enkel vastgezet met 2 schroeven aan de uiteinden. Geen probleem.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True