De duidelijkste foto tot nu toe (s10+)

Backup maken van je foto's naar Google Photo's. Contacten in een Gmail account zetten. En niet te veel waarde hechten aan oude gesprekken op Whatsapp / iMessage etc.Yellax schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:53:
Ben zeer benieuwd naar de S10 en dan voornamelijk vanwege de vingerscanner onder het scherm. Het model zoals deze tot nu toe getoond is spreekt mij ook zeer aan. Heb op dit moment een Iphone 6 en mijn grootste zorg is eigenlijk alleen de overstap van ios naar android. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft?
Zucht...
[ Voor 26% gewijzigd door Bassbounce op 07-02-2019 18:50 ]
Bijzonder dat jij en zovele nu al conclusies trekken...jodel99999 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:39:
Ik moet zeggen ... Tja leuk de S10 ......maar het enigste waarvoor ik zou upgraden is de vingerprintscanner .... Voor de rest klinkt het allemaal mooi , maar echt een groot verschil ... Nee
S9 doet het prima .
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 12-02-2019 13:11 ]
Nou, die kin. Niet normaal. Jan Klaasen is er niets bij...Dubrillion schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:11:
Ik heb momenteel een S8 vanaf dag 1, dus ik mag binnenkort weer verlengen. Neig naar de S10, omdat de S8 toch wel goed bevallen is.
1 ding vind ik alleen onzettend lelijk... dan hebben ze aan de bovenkant de bezel weg gewerkt. Laten ze aan de onderkant nog een onwijze kin zitten!
Opzich niet heel erg, maar maak hem dan even groot met de top bezel!
Nee zeker niet. Zoals ik ook aangaf hecht ik meer waarde aan symetrie dan aan de topbezel/kin. Desnoods hadden ze de topbezel even ''groot'' gemaakt.ChinaGeek schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:19:
[...]
Nou, die kin. Niet normaal. Jan Klaasen is er niets bij...
Zit jij op overdrijven?
Wellicht heb ik een oogafwijking hoor, maar wat is er zo weinig symmetrisch hieraan?Dubrillion schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:21:
[...]
Nee zeker niet. Zoals ik ook aangaf hecht ik meer waarde aan symetrie dan aan de topbezel/kin. Desnoods hadden ze de topbezel even ''groot'' gemaakt.
Dat moet ivm de speaker, Mic en scherm aansluitingen volgens mij. Het is inderdaad wel iets uit balans.Dubrillion schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:25:
Naar mijn idee is de kin groter dan de topbezel
[Afbeelding]
[/quote]
[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 12-02-2019 22:49 ]
[ Voor 41% gewijzigd door 418O2 op 12-02-2019 23:05 ]
Schermgrootte en prestaties van de plus tegenover de gewone versie bepalen dat er in de plus een zwaardere accu noodzakelijk is.Fonzerelli schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:09:
Ik had liever de gewone S10 gehad, echter het verschil in batterij met 10+ vind ik wel erg veel (3400 mah vs 4100 mah)
Dit brengt me dan weer aan het twijfelen.. Nog meer met dezelfde mening? Of zou 3400mah ook volstaan?
Er is ook gewoon meer ruimte dat gevuld kan wordenArtwido schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:39:
[...]
Schermgrootte en prestaties van de plus tegenover de gewone versie bepalen dat er in de plus een zwaardere accu noodzakelijk is.
Dat snap ik maar in verhouding is de toename van de capaciteit erg groot.Artwido schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:39:
[...]
Schermgrootte en prestaties van de plus tegenover de gewone versie bepalen dat er in de plus een zwaardere accu noodzakelijk is.
De interne hardware is bijna gelijk (op 1 frontcam na). Alle extra ruimte kan dus naar de accu gaan.Fonzerelli schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:24:
[...]
Dat snap ik maar in verhouding is de toename van de capaciteit erg groot.
6.1 inch - 3400mah
6.3 inch - 4100mah
+- 17% grotere accu ten opzichte van een iets groter scherm..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat wil ik dus ook heel graag weten, ik hoop dat de "reguliere" S10 niet (veel) groter is als mijnReneger schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:50:
Zijn de dimensies al bekend? Kan het niet terug vinden... Of wordt dat wachten tot de aankondiging?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
https://www.bright.nl/nie...tatie-opvouwbare-telefoonDonstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:51:
Ik ben vooral benieuwd naar de Samsung S10 Fold of hoe hij ook gaat heten.
Ik weet dat het een concept video was maar die openklap telefoon daaruit ziet er echt waanzinnig uit.
Ik zou zeggen, Samsung S10+ van buiten, dubbel zo dik (eventueel) en dan een Tablet van binnen > Insta buy.
Jammer dat er zo weinig van lekt.
[ Voor 8% gewijzigd door Artwido op 13-02-2019 19:42 ]
Ja de aankondiging van de aankondiging had ik gezien (Op tweakers) maar er lekken helaas geen toestellen, specs, enz.
Ik ben bang dat de foldable meer deze kan uitgaat:Donstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:41:
[...]
Ja de aankondiging van de aankondiging had ik gezien (Op tweakers) maar er lekken helaas geen toestellen, specs, enz.
Minder tof dan echt invouwen natuurlijk maar ik zou er ook zo wel meerwaarde van zien.Fonzerelli schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:25:
[...]
Ik ben bang dat de foldable meer deze kan uitgaat:
https://www.phonearena.co...-display-problem_id113654
[ Voor 27% gewijzigd door Zorian op 14-02-2019 16:30 ]
Een IR blaster zou het wel afmaken voor mij.418O2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:54:
Ik vind die prism white wel erg sexy. De s10 plus ticked alle boxes voor mij. Kan niets bedenken wat ik mis.
Dat is wel heel erg niche. Zie je bijna nooit meer toch?Zorian schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 23:53:
[...]
Een IR blaster zou het wel afmaken voor mij.
Sinds de S6 niet meer gezien nee.418O2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 23:55:
[...]
Dat is wel heel erg niche. Zie je bijna nooit meer toch?
Voordat gene wat je net zei.Fonzerelli schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:04:
Waar zou de 2e frontcamera voor zijn van S10+? Ik lees verschillende dingen: Wide angle, bokeh camera, face recoginition.
Voordat gene wat je net zei.Fonzerelli schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:04:
Waar zou de 2e frontcamera voor zijn van S10+? Ik lees verschillende dingen: Wide angle, bokeh camera, face recoginition.
We heard you the first time.
Zou mooi zijn als er een soort faceid like face recoginition in zou zitten.
De irisscanner is veilig toch?Donstil schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:14:
Ja absoluut, daar ben ik na anderhalf jaar wel enorm aan gewend en wil niet graag terug naar de onveiligere Android tegenhanger.
Die was ik even vergeten. Vond ik met de S8 niet fijn maar die schijnt wel veilig te zijn ja.
Zag niet dat ik twee keer had gereageerd, excuses.Zorian schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:08:
[...]
We heard you the first time.
Iemand een vermoeden wat de prijzen ongeveer zullen zijn icm een abonnement?
Als ik de genoemde prijzen door 24 (maanden) deel krijg je 55 euro per maand (exclusief abonnement zelf dus) voor een wat duurder exemplaar.
En kan me niet heugen dat ik de afgelopen jaren abonnementen heb gezien incl toestel die duurder waren dan 55 euro per maand.
Zal wel weer 400 bijbetalen worden icm een abonnement van 55 per maand gok ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Melkunie op 15-02-2019 14:44 ]
En die 1 TB wordt de duurste toch? Iets bekend over het instap model? 128 GB zou voor mij meer dan voldoende zijn.Melkunie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:42:
De S10 Plus 1TB staat op inkoopprijslijsten van vandaag voor (doorgerekend) €56/mnd bij 2 jaar.
Dus bijbetaling zou dan meevallen
Edit:
Mits de €55/mnd ook mag. Op dit moment liggen de limieten bij vrijwel alle providers lager.
1TB inderdaad de duurste. S10E/Lite (128GB) zou dan zo'n €27/mnd worden.Donstil schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:37:
[...]
En die 1 TB wordt de duurste toch? Iets bekend over het instap model? 128 GB zou voor mij meer dan voldoende zijn.
Ik bedoelde eigenlijk de “goedkoopste” S10+Melkunie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:50:
[...]
1TB inderdaad de duurste. S10E/Lite (128GB) zou dan zo'n €27/mnd worden.
Via een niet nader genoemde Belgische retailer:G4mert schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:15:
Er gaat een gerucht dat deze draadloze oordopjes als pre-order bonus gaan gelden. twv +- 150-200 euro. Zodat er direct een hoge adoptierate is om zo te concurreren met de Apple Airpods die je overal ziet.
En je kunt ze wireless opladen via de S10. Dat is een betere deal dan een Gear VR oid uit het verleden.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Fettel op 15-02-2019 22:30 ]
Yaha!
Ooh de aanbieding sprak over iPhone en Samsung Galaxy. Dus daar heb ik mijzelf dan even rijk mee gerekend denk ikMelkunie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:03:
Ah sorry, verkeerd begrepen. S10+ 128GB voor €35
Zijn de kortingen bij Vodafone niet alleen op de S9 en S9+? Want als dat zo is denk ik niet dat ze die naar de S10 doortrekken. Verder zie ik zo direct geen korting op andere toestellen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/
Zou goud zijnFettel schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:24:
[...]
Via een niet nader genoemde Belgische retailer:
[Afbeelding]
Als deze niet bij de s10e zitten dan laat ze maar de RamBam krijgen.Fettel schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:24:
[...]
[Afbeelding]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Aan de datum te zien zal ik, net als ieder jaar, wel weer buiten de boot vallen.Fettel schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:24:
[...]
[Afbeelding]
In 2017 kocht ik een S8+ In de eerste week. Was ergens halverwege April kan ik mij herinneren. Daar had je dus geen last van moeten hebben.AlxRoelofs schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:26:
[...]
Aan de datum te zien zal ik, net als ieder jaar, wel weer buiten de boot vallen.
Mag pas verlengen vanaf 19 maart.
Whitestone Dome.aaronito schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:34:
https://mailchi.mp/f18230...r-now-267127?e=a1d2f759fe
toch een screenprotector die het scherm volledig afdekt en compatible met vinger afdruk in het scherm.
[ Voor 3% gewijzigd door Swizzler24 op 18-02-2019 13:02 ]
De vraag blijft natuurlijk altijd of deze deal ook in Nederland beschikbaar zal zijn. Maar ik ga er eigenlijk wel van uit. Ik kan niet wachten om de S10+ te pre-orderenFettel schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:24:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 98% gewijzigd door G4mert op 18-02-2019 15:34 ]
Ja vind ik ook. Tenzij deze een soort face-id achtige functie heeft.Enige wat irritant blijft is die dubbele front-camera.
Dat heeft hij helaas niet als we de geruchten mogen geloven.Fonzerelli schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:18:
[...]
Ja vind ik ook. Tenzij deze een soort face-id achtige functie heeft.
Ik heb S8 overgeslagen. Van S5 naar S7, via S9 naar S10.Donstil schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:08:
[...]
In 2017 kocht ik een S8+ In de eerste week. Was ergens halverwege April kan ik mij herinneren. Daar had je dus geen last van moeten hebben.
Oh my, de manier waarop die kleuren tekeer gaan op 0:20 is slick. Als het nou in het echt ook zo is ga ik toch wel voor de witte versie.G4mert schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:18:
Nieuwe dag, nieuwe leak. Iets te vroeg uitgezonden tv commercial:
https://www.tek.no/filer/videoer/Samsung.mp4
Ter land, ter zee en in de kroeg
Bestel hem dan 1 na laatste dag en laat de zegel dicht.Fonzerelli schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:33:
[...]
net na de aktie, dan neem ik de gok wel
Thnx...Zorian schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:11:
Heb alvast een topic gemaakt voor de S10 met het oog op het Unpacked-event van vanavond.
[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie
Nou ik hoef die buds niet omdat ik als AirPods heb maar zijn toch geinig om erbij te krijgen. Mijn vrouw bijvoorbeeld wilde AirPods maar ze bleven niet lekker zitten. Die kan nu mooi de buds proberen.tg1997 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:16:
Had in gedachte om de s10e te pre orderen door de actie met de galaxy buds. Maar als die echt alleen met de s10 en 10+ plus komen kan je beter een paar maanden wachten. S10 is dan 899 minus 149 oftewel even duur als de s10e. Waarom zouden mensen deze dan nog pre-orderen.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de Fold, laatste berichten zijn alleen 5” van buiten en 7” van binnen.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:12:
Ben alleen geïnteresseerd in de Foldable. Benieuwd of het enigzins goed uitziet.
Verwijderd
Voor het bekijken van filmpjes kan het best een toegevoegde waarde zijn. Browsen lijkt mij alleen onhandig als je het horizontaal vast moet grijpen.Donstil schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:25:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd naar de Fold, laatste berichten zijn alleen 5” van buiten en 7” van binnen.
Dat zou mij niet genoeg interesseren.
Ik zou het doen!
Kan denk ik wel gewoon in dit topic, of anders in het ervaringen topic.rammes schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:42:
is er geen unpack topic ?
Hier ook op de s9 liggen en die is idd prefect.FrE911 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:53:
[...]
Whitestone Dome.Ik heb deze nu op mijn S9 en die is echt perfect. Nooit kies ik nog voor een andere op een gebogen scherm.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq