Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Denk hierbij aan; Fortnite, Ark survival evolved, Atlas, CS:GO, Rust en Pubg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De titel klopt niet kan hier een mod even naar kijken?
Ik wil een desktop voor 900 tot 1000 max en daarbij komt er nog een scherm voor 200,-
Voor scherm dacht ik aan deze pricewatch: MSI Optix MAG241C Zwart
Is dit een goede keus?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen toetsenbord, muis, muismat, microfoon en koptelefoon. En een 1TB hdd met games.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een 512Gb ssd en minimaal een quadcore cpu. Zat zelf te denken aan een gtx 1060 2e hands maar weet nu niet meer zo goed wat slim is door de mining gekte. Ook hoor ik veel dat 3000Mhz ram voor ryzen het beste is. Geld dit nog steeds zo?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefste een moederbord van asus.
En het liefste ram van corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eatx. Stroomverbruik en geluid maakt me niet zoveel uit. Het moet alleen geen vliegtuig zijn.
Ga je overklokken?
Heel simpel nee.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf dit lijstje gemaakt.
Ik weet dat intel beter is voor gamen maar wat zou een goede tegen hanger zijn voor intel?
Ook heb ik een niet overclockbare processor op een overclockbare moederbord (chipset) maar deze vind ik er wel echt veel beter uitzien dan een tegenhanger en zoveel duurder is deze niet.
Gamen. Denk hierbij aan; Fortnite, Ark survival evolved, Atlas, CS:GO, Rust en Pubg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De titel klopt niet kan hier een mod even naar kijken?
Ik wil een desktop voor 900 tot 1000 max en daarbij komt er nog een scherm voor 200,-
Voor scherm dacht ik aan deze pricewatch: MSI Optix MAG241C Zwart
Is dit een goede keus?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen toetsenbord, muis, muismat, microfoon en koptelefoon. En een 1TB hdd met games.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een 512Gb ssd en minimaal een quadcore cpu. Zat zelf te denken aan een gtx 1060 2e hands maar weet nu niet meer zo goed wat slim is door de mining gekte. Ook hoor ik veel dat 3000Mhz ram voor ryzen het beste is. Geld dit nog steeds zo?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefste een moederbord van asus.
En het liefste ram van corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eatx. Stroomverbruik en geluid maakt me niet zoveel uit. Het moet alleen geen vliegtuig zijn.
Ga je overklokken?
Heel simpel nee.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf dit lijstje gemaakt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | Asus ROG Crosshair VI Hero | € 145,87 | € 145,87 |
| 1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 233,55 | € 233,55 |
| 1 | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 105,10 | € 105,10 |
| 1 | Corsair CX550M | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 69,50 | € 69,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 834,87 | |
Ik weet dat intel beter is voor gamen maar wat zou een goede tegen hanger zijn voor intel?
Ook heb ik een niet overclockbare processor op een overclockbare moederbord (chipset) maar deze vind ik er wel echt veel beter uitzien dan een tegenhanger en zoveel duurder is deze niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Torac op 24-01-2019 11:21 ]