Ik heb nu al 9 maanden een LG 65 inch OLED65C8 ik ben verder heel tevreden over het toestel etc!Waar ik mij wel om stoor is dat tot op heden Google Assistant nog steeds niet functioneert ook al is dit wel door LG beloofd!Heb al meerdere maken contact gehad met de LG klantenservice en die geven dan simpel aan dat ik moet wachten totdat deze beschikbaar is in Nederland wetende dat Google Assistant als sinds agustus ook de nederlandse taal ondersteunt en ook al geef ik aan dat ik als consument al 9 maanden wacht op deze functie!Ik heb daarnaast gevraagd waarom ze dan niet de engelse variant al vrijgeven zodat ik deze dan gebruiken zodat ik de TV aan mijn smart systeem kan koppelen, maar dan hoor ik gewoon ja dan moet u maar de land configuratie wijzigen naar het verenigd koninkrijk😮Lekker slim want dan kan ik weer geen gebruik maken van nederlandse apps als NPO,RTLXL,KIJK etc etc...Ik vindt dit pure misleiding en ben echt in staat om dit juridisch uit handen te gaan geven puur uit principe!LG komt zijn afspraken gewoon niet na en willen daarbij ook hun klanten helpen met bv een engelse variant zodat ze men gebruik kunnen maken van Google Assistant!
Zijn er meerdere mensen die hun beklag hier over hebben gedaan?
Zijn er meerdere mensen die hun beklag hier over hebben gedaan?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2019 21:31 ]