Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LG Smart TV Google Assistant

Pagina: 1
Acties:
  • 8.465 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al 9 maanden een LG 65 inch OLED65C8 ik ben verder heel tevreden over het toestel etc!Waar ik mij wel om stoor is dat tot op heden Google Assistant nog steeds niet functioneert ook al is dit wel door LG beloofd!Heb al meerdere maken contact gehad met de LG klantenservice en die geven dan simpel aan dat ik moet wachten totdat deze beschikbaar is in Nederland wetende dat Google Assistant als sinds agustus ook de nederlandse taal ondersteunt en ook al geef ik aan dat ik als consument al 9 maanden wacht op deze functie!Ik heb daarnaast gevraagd waarom ze dan niet de engelse variant al vrijgeven zodat ik deze dan gebruiken zodat ik de TV aan mijn smart systeem kan koppelen, maar dan hoor ik gewoon ja dan moet u maar de land configuratie wijzigen naar het verenigd koninkrijk😮Lekker slim want dan kan ik weer geen gebruik maken van nederlandse apps als NPO,RTLXL,KIJK etc etc...Ik vindt dit pure misleiding en ben echt in staat om dit juridisch uit handen te gaan geven puur uit principe!LG komt zijn afspraken gewoon niet na en willen daarbij ook hun klanten helpen met bv een engelse variant zodat ze men gebruik kunnen maken van Google Assistant!

Zijn er meerdere mensen die hun beklag hier over hebben gedaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2019 21:31 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; er is al e.e.a. gesproken over LG en Google Assitant in dit topic.

Volgens mij kan je daar meer info vinden of, waar & wanneer het wel/niet werkt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:56

aex351

I am the one

Ik heb sinds kort ook een C8. En ik ben in de veronderstelling dat Google Assistant er gewoon in zit. Toegegeven ik heb er nog geen gebruik van gemaakt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

Topicstarter
aex351 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:58:
Ik heb sinds kort ook een C8. En ik ben in de veronderstelling dat Google Assistant er gewoon in zit. Toegegeven ik heb er nog geen gebruik van gemaakt.
Dus niet mits je geen gebruik wil maken van nederlandse apps als npo,rtl,kijk of videoland dan kun je je locatie wijzigen naar het verenigde koninkrijk en google assistant wel gebruiken helaas maar waar..

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik zat fout. Google assistent zit als app wel op de LG...

Post aangepast.

[ Voor 84% gewijzigd door LucyLG op 23-01-2019 23:37 ]

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Aangezien dezelfde vraag ook al in een ander topic is gesteld doe ik deze op slot.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.