Hallo allemaal,
Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Een aantal weken geleden heb ik het volgende systeem in elkaar gezet.
Alles werkt perfect, maar ik heb toch besloten om een nieuwe videokaart te gaan kopen. Vandaag heb ik de Vega 56 binnengekregen.
Het probleem is dat wanneer ik de Vega 56 aansluit de pc dat de pc ineens uitklapt wanneer ik bijvoorbeeld een benchmark ga uitvoeren. Ik krijg de pc dan ook niet gelijk weer aan. Ik moet even wachten. Ik kom dus prima in Windows.. heb alle drivers geinstalleerd en ik kon zelfs een game 'Rust' opstarten. De kaart maakte alleen erg veel geluid en begon heel warm te worden.
Ik heb een berekening gedaan via een psu calculator en die gaf aan dat mijn psu dit gewoon aan moet kunnen.
Als ik de pc opstart dan draaien de fans heel even, maar die stoppen daarna (lijkt me normaal) maar wanneer ik bijvoorbeeld de game 'Rust' op ga starten dan draaien ze ook niet.
Weet iemand wat er mis is?
Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Een aantal weken geleden heb ik het volgende systeem in elkaar gezet.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 195,- | € 195,- |
1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 6G (rev. 2.0) | € 351,05 | € 351,05 |
1 | Thermaltake Core V21 | € 60,91 | € 60,91 |
3 | Philips 246E9QJAB Zwart | € 136,60 | € 409,80 |
1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 115,- | € 115,- |
1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.274,61 |
Alles werkt perfect, maar ik heb toch besloten om een nieuwe videokaart te gaan kopen. Vandaag heb ik de Vega 56 binnengekregen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gigabyte Radeon RX VEGA 56 GAMING OC 8G | € 341,- | € 341,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 341,- |
Het probleem is dat wanneer ik de Vega 56 aansluit de pc dat de pc ineens uitklapt wanneer ik bijvoorbeeld een benchmark ga uitvoeren. Ik krijg de pc dan ook niet gelijk weer aan. Ik moet even wachten. Ik kom dus prima in Windows.. heb alle drivers geinstalleerd en ik kon zelfs een game 'Rust' opstarten. De kaart maakte alleen erg veel geluid en begon heel warm te worden.
Ik heb een berekening gedaan via een psu calculator en die gaf aan dat mijn psu dit gewoon aan moet kunnen.
Als ik de pc opstart dan draaien de fans heel even, maar die stoppen daarna (lijkt me normaal) maar wanneer ik bijvoorbeeld de game 'Rust' op ga starten dan draaien ze ook niet.
Weet iemand wat er mis is?