Wanneer Netflix kijk op mijn MacBook Pro 2017 13", flikkert het beeld om de 5-10 seconden in fullscreen. Ik heb tot nu toe geen oplossing gevonden. Wel heb ik al meerdere dingen geprobeerd zoals Silverlight opnieuw installeren, 'Auto adjust brightness' uitzetten etc. Tot nu toe helpt niks. Heeft iemand dit zelfde probleem en wél een oplossing gevonden?
Je bent niet de enige -> https://www.reddit.com/r/...g_on_netflix_with_safari/
Oplossing: Chrome gebruiken.
Oplossing: Chrome gebruiken.
[ Voor 213% gewijzigd door NotSoSteady op 23-01-2019 17:14 ]
Welke browser gebruik je en welk OS?
Volgens mij, maar ik ben geen primair gebruiker van Apple-apparatuur, zijn er wat issues dat Silverlight niet meer (of niet meer goed) werkt in Safari 12. Ik neem dan ook aan dat je ook getest hebt met een andere browser en de bijbehorende Silverlight-plugin?
Volgens mij, maar ik ben geen primair gebruiker van Apple-apparatuur, zijn er wat issues dat Silverlight niet meer (of niet meer goed) werkt in Safari 12. Ik neem dan ook aan dat je ook getest hebt met een andere browser en de bijbehorende Silverlight-plugin?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dit is een software-bug. Het probleem bestaat al lang en de enige fix voor nu is om Chrome te gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door MelvinW op 23-01-2019 17:14 ]
Ik gebruik voor dit probleem zelf ook Chrome, helaas. Grappige is dat chrome ook non HDCP schermen ondersteunt, mijn DVI apple cinema display ondersteunt geen HDCP en via chrome kan ik toch er op kijken.
Ik heb hier ook last van. Zelfde laptop. Ook met YouTube overigens.
Er is inderdaad geen ondersteuning meer voor Silverlight sinds Safari 12.MAX3400 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:12:
Welke browser gebruik je en welk OS?
Volgens mij, maar ik ben geen primair gebruiker van Apple-apparatuur, zijn er wat issues dat Silverlight niet meer (of niet meer goed) werkt in Safari 12.
Staat tevens op de support pagina van Netflix, dat je maar een andere browser moet gebruiken. https://help.netflix.com/en/node/100 . Al werkt HTML5 wel als het goed is
[ Voor 9% gewijzigd door eric.1 op 23-01-2019 17:51 ]
Ja inderdaad. Bij YouTube ook. Heel irritant.TweakTweet schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:42:
Ik heb hier ook last van. Zelfde laptop. Ook met YouTube overigens.
Het is inderdaad een oplossing. Had alleen graag gezien dat dit in safari op te lossen is of door Apple wordt opgelost. Vind safari namelijk de fijnste browser en stap daarvoor dus niet graag over naar Chrome.jctjepkema schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:32:
Ik gebruik voor dit probleem zelf ook Chrome, helaas. Grappige is dat chrome ook non HDCP schermen ondersteunt, mijn DVI apple cinema display ondersteunt geen HDCP en via chrome kan ik toch er op kijken.
Bestaat al een topic voor --> Groen flikkerend scherm Netflix in Safari
Heb dit ook voor en inderdaad Chrome gebruiken.
Heb dit ook voor en inderdaad Chrome gebruiken.
Euh, er kan in anderhalf jaar aanzienlijk veel veranderd zijn in ondersteuning, updates en andere requirements; persoonlijk (maar wederom, ik ben geen Apple-gebruiker) vind ik terugzoeken van topics van meer dan 6 maanden oud echt onzin mits een geupdate systeem hebt.Bauki schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:51:
Bestaat al een topic voor --> Groen flikkerend scherm Netflix in Safari
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb je de laatste reactie vanuit die link wel gelezen? Die is van een paar maanden geleden, het probleem speelt al jaren.MAX3400 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:12:
[...]
Euh, er kan in anderhalf jaar aanzienlijk veel veranderd zijn in ondersteuning, updates en andere requirements; persoonlijk (maar wederom, ik ben geen Apple-gebruiker) vind ik terugzoeken van topics van meer dan 6 maanden oud echt onzin mits een geupdate systeem hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door CR2032 op 26-01-2019 10:47 ]
Pagina: 1